Molempia löytyy, mutta jotenkin on epävarma olo kropasta joten en taida uskaltaa mitään liian näyttävää :/ Saappaat tosin on aina must!Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä oisin tänään laittanu joko farkut ja topin tai rimpsuminarin ja hupparin. Ja korkosaappaat. Fiiliksen mukaan.
Mullon yleensä farkkuminihame, jokin toppi, yleensä tuubitoppi sekä harmaanhohtoiset ballerinat tai mustat saappaat. Muodikkuudesta en sitte tiiä..Alkuperäinen kirjoittaja ?:ideoita?
yökerho.Alkuperäinen kirjoittaja Noh:Tosiaan, riippuu vähän millaiseen baariin olet menossa? Ihan kunnon yökerhoon illan päätteeksi, vai onko tiedossa vain lähikuppilan karaokeilta? Asu sen mukaan.
tukisukkahoust rules.Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty:
Pitäs testata. Musta vaan tuntuu, että ne rullaantus tuon mun mahan alapuolelleAlkuperäinen kirjoittaja !:tukisukkahoust rules.Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty: