Mitä baariin päälle?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä oisin tänään laittanu joko farkut ja topin tai rimpsuminarin ja hupparin. Ja korkosaappaat. Fiiliksen mukaan. :whistle:
Molempia löytyy, mutta jotenkin on epävarma olo kropasta joten en taida uskaltaa mitään liian näyttävää :/ Saappaat tosin on aina must! :D

Jos mä nyt lähtisin niin laittaisin mun lempifarkut, ne on tosi tumman siniset, sitten laittaisin valkoisen normaalin topin ja sen päälle pitsitopin, mikä on kanssa valkoinen.

Saappaat jalkaan ja hiukset kivasti, ja sopivat korut vielä niin avot.

Hitsi, onpa siitä aikaa kun on viimeksi tälläydytty baari-iltaa varten.

Farkut ja joku kiva toppi tai t-paita. Ei mitään liian hienoa, rennosti vaan :). Asussa kannattaa olla joku juju, mutta yksi tehokas yksityiskohta riittää.

Musta naurettavimmalta baarissa näyttää aina ne, jotka ovat ihan ylipynttäytyneet.

Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty:

!
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Mulla on yksi ihana mekko, johon olen yrittänyt laihduttaa (joskus oli hieman löysä ja nyt hyvä, että kiinni menee). No ajattelin sen laittaa yhdelle keikalle, ku se istuu nyt justiinsa. Mutta hemmetti mulla on just sillon menkat, mikä tietää ylimääräistä pömppöä vatsan kohdalla :snotty:
tukisukkahoust rules.;)

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
tukisukkahoust rules.;)
Pitäs testata. Musta vaan tuntuu, että ne rullaantus tuon mun mahan alapuolelle :D

Yhteistyössä