Mitä aurinkovoidetta käytät?

  • Viestiketjun aloittaja aurinkoinen
  • Ensimmäinen viesti
Avonin sävyttävää aurinkoemulsioa suojakertoimella 20. Olen ihan ihastunut tuohon, kun en yleensä ollenkaan rusketu ja tuosta tulee jo valmiiksi hieman rusketusta. Nyt saa kaksi aurinkotuotetta hintaan 13,90e.
 
ostin jotain garnierin lasten suihketta, kerroin 25, on kätevää, ei suttaa, tykkään ja käytän sitä itsellekin =) hinta jotain kympin hujakoilla vissiin, tytöille aattelin kyllä hakea apteekista widmeriä tai jotain parempaa vielä, tuntuu,ettei tuo oikein vielä riitä... =)
 
Apteekista ostetut, en muista merkkiä nyt. Kasvoihin suojakerroin 25 ja vartalovoide 10, ja laukussa kulkee puikko mukana 25 sekin. Maksoivat suunnilleen 15?, 12? ja 10?. Lapsille omat. Nyt kun oon kulkenu hihattomissa niin oon olkapäille laittanu lasten Bamse-aurinkovoidetta.
B)
 
Nivean 30, hinta tarjouksessa 9 ? & apteekista saatava Aconin 30, hinta siinä 15? hujakoilla B) Just´tänään tuli ihotautilääkäriltä melko selkeät ohjeet siitä miten meikäläisen pitää ihoa hoitaa näin kesäaikaan esim. topeissa ei meikäläinen enää esiinny aurinkorannoilla ellei satu olemaan varjoisaa...
 

Yhteistyössä