Mitä asissestentti tekee?

• Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"mmmm"
Kaverini sanoi saaneensa asiistentin paikan jossain "isossa firmassa".Mutten kehdannu kysyä mitä se tarkoittaa, koska piti sitä hienona työnä koska pitää pukeutua ykkösiin ja olla huoliteltu=9

"BBB"
Veikkaan palkaksi jotain 2000e luokkaa + kielilisä jos osaa kieliä. Oletettavasti tekee vanhoja sihteerin hommia eli kirjoittaa muistioita,keittää kahvia,pitää pomojen kalenterit ajantasalla ja näyttää hyvälle, koska usein vieras tapaa hänet ensin.

"vieras"
[QUOTE="mmmm";24559252]Kaverini sanoi saaneensa asiistentin paikan jossain "isossa firmassa".Mutten kehdannu kysyä mitä se tarkoittaa, koska piti sitä hienona työnä koska pitää pukeutua ykkösiin ja olla huoliteltu=9[/QUOTE]

Assistentti = sihteeri

"vieras"
Mä oon myynti- ja markkinointiassistentti = ent myyntisihteeri
Teen kampanja matskua, toimin myyntijohtajan sihteerinä, varaan matkoja/kokoustiloja/majoituksia, suunnittelen myyntikokouksia, pidän yhteyttä tärkeipiin asiakkaisiin, järjestän asiakastilaisuuksia, teen mainoksia ja markkinointimateriaalia sekä itsenäisesti että yhteistyössä mainostoimiston kanssa. Tilaan käyntikortteja yms muuta materiaalia, myynninedistämis materiaalia, suunnittelen kampanjat ja messut sun muut sellaiset.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24559342]Mä oon myynti- ja markkinointiassistentti = ent myyntisihteeri
Teen kampanja matskua, toimin myyntijohtajan sihteerinä, varaan matkoja/kokoustiloja/majoituksia, suunnittelen myyntikokouksia, pidän yhteyttä tärkeipiin asiakkaisiin, järjestän asiakastilaisuuksia, teen mainoksia ja markkinointimateriaalia sekä itsenäisesti että yhteistyössä mainostoimiston kanssa. Tilaan käyntikortteja yms muuta materiaalia, myynninedistämis materiaalia, suunnittelen kampanjat ja messut sun muut sellaiset.[/QUOTE]

Niin ja se palkka on pohja 2490e/kk + provisio alueen kokonaismyynnistä mikäli se ylittää kuukausitavoitteen (se on 50-500e/kk)

Yhteistyössä