"juuri"
Ap, tuntuu kuin olisit kirjoittanut minusta. Joskus ahdistaa todella paljon tämä ristiriita ja se oma kovuus ja samanaikainen heikkous. Vaikea selittää.
Vanhempana näihin menee vielä syvemmälle kuin nuorena.Minusta tuntuu, että ajoittain minä itse olen itselleni juuri se kaikkein vaikeimmin ymmärrettävä ihminen.
Minä olisin itselleni(kin) paljon helpommin ymmärrettävissä, jos en analysoisi sisälläni niin monen mutkan akutta kaikkea. Jos olisi vain tämä ja tuo. Kyllä ja ei.
Eikä niitä miljoonaa toisaalta, ja sittenkin ja mutku ja toisaalta taas variaatiota.
Mulla on nyt menossa tuo "jumalattoman vellomisen kausi", no eiköhän se tästä, kun saadaan kesä ja kärpäset aikaiseksi.minulla se menee vähän aaltoliikkenä. On selväjärkisempiä kausia ja sitten sellaista jumalatonta vellomista.
Urpotar, pohdit tätä normaaliutta samalla tavalla kuin itse olen usein pohtinut, mutta olen päätynyt siihen johtopäätökseen, että me itse saatammekin olla sitä valtavirtaa, emme vaan tajua sitä.Hämmästytti tuo Siljan avaus, melkein kuin olisi minusta kirjoittanut sen. Kylmäksi ei ole kukaan tainnut sanoa päin naamaa, mutta ehkä eivät vain uskalla. Itse välillä tunnen olevani sitäkin.
On montakin asiaa joita en ymmärrä. En ymmärrä miksi minulla on jatkuvasti tunne, etten saisi pärjätä missään ja se minkä verran sitten näytän osaamista niin sen teen uhmallani. Viime aikoina olen miettinyt, miten pitkä välimatka mahtaakaan olla minun ja normaaliuden välissä. En saa selvää, mutta mitä enemmän ymmärrän taustaani sitä pidemmältä se etäisyys tuntuu...
Toisaalta, ympärillä lakoaa ihmisiä joita olen aina pitänyt huomattavan normaaleina. Ja nyt ihmettelen, olenko tosiaan arvioinut heidät niin väärin. Ja äkkiä tuntuu, että itse olen meistä se normaalein. Tänään olen kuullut kahden tutun romahduksesta, ja on aikas ufo fiilis. Ei tiedä itkisikö vai mitä. Ahdistaa lievästi ja on tunne, että pitäisi siivota.
Sitäkin olen ruvennut miettimään, että onko minulla ketään joka oikeasti antaisi minun olla herkkä ja heikko. Ja minä kun olisin niin lahjakkaasti molempia.
Kuulostaa ihan mun mieheltä, ja olen epäillyt jonkin sorttista narsismia, hänen muunkin käytöksen vuoksi..Miten voi olla näin kova ja herkkä samaan aikaan? Monesti olen kuullut sanottavan, että olen raaka ja kylmä, mutta yhtä usein olen kuullut olevani se ainoa ihminen, jolle voi jutella. En voi sietää ihmisiä, silti itken valtoimenaan sellaisten puolesta, joita en ole edes tuntenut. Mietin jatkuvasti, miten jotkut tuntevat yhdellä tavalla ja elävät suoraviivaisesti tunteittensa mukaan, mutta minä, joka olen niin hirveän varma kaikesta, en osaa tuntea suoraviivaisesti mistään. Aivan kuin kohtaisin herkästi ne asiat, joita muut eivät kohtaa lainkaan, mutta ne asiat, joiden takia muut vauhkoavat, törmäävät minuun kuin muuriin.
Kertokaa minulle näin torstain kunniaksi: mitä asiaa sinussa itsessäsi et itsekään täysin ymmärrä?
Mullla myös sama ongelma, tosin olen vähän oppinut siitä pois.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26377532:Miksi minä en osaa sanoa ei! (kun minulta pyydetään jotain palvelusta- aina suostun :ashamed
Mulla kova harjoittelu edessä... Aina päätän, etten ota enää yhtään lisää "hommia"- mutta kun joku pyytää, niin enkös mä taas suostu :headwall:Mullla myös sama ongelma, tosin olen vähän oppinut siitä pois.