Mitä aktiviteetteja 11-vuotiaan tytön synttäreille?

  • Viestiketjun aloittaja chiara
  • Ensimmäinen viesti
ei
Jos ei tytöltä mielipiteitä tule, niin oletko varma että kuitenkin haluaa jotain? Ettei vaan äiti nyt ole liikaa hösäämässä? Ei ton ikäset tarvi mitään äitiä sinne hyysäämään. Singstarinsa osaavat kilpailla ihan ilman äitiäkin.
 
ppppppp
Mulla itsellä oli tuon ikäisenä maailman kamalimmat synttärit. Yksikään vieras ei suostunut syömään yhtään mitään eivätkä suostuneet mihinkään puuhaan. Kyllä itketti jälkeenpäin. Yksi kavereista myöhemmin sanoi, että olisi kyllä syönyt, jos olisi joku lautaselle jotain laittanut, mutta itse ei ollut kehdannut ottaa kun ei kaveritkaan ottaneet. Että voi olla pöljää tuon ikäisenäkin.
 
ap
Tässä nyt sellanen pieni lisää, että juhlat pidetään muualla, eli ei kotona. En ole tytön äiti, lähinnä ehkä isosisko? :D Vaikea selittää. Pelkään siis, että porukka vieraassa paikassa jää sohvalle istuskelemaan kun eivät uskalla olla. Ehkä singstar-kilpailu riittää jäätä rikkomaan.

Tarjottavat tulevat olemaan sen verran hyviä, että varmasti syövät ;)
 
11 v kakara xD
Olen itse 11 vuotias... Ööh, siis täytän 9 päivän päästä xD Tota noin... Musta olis hyvä jos äiti tommosta ajattelis! Äiti ajattelee kuin tuo "ei" ... Ollaan yrittetty bestiksen kans täs jtn keksiä... Hain just tällä hakusanalla ja löysin tän.. Ajattelin vaan että helpotttaisin äitiä:

-Just kaikki singstarit on hyviä, kunhan muistat jättää heidät välillä keskenään koska (kokemusta;) ) on vaikea puhua vapaasti kun toisen äiti kyttää vieressä...

;)
 
"Nimetön"
Meille tulee sen verran riehakas ( ja melkein kaikki eri ikäisiä) tyttöjen joukko, että ohjattu ohjelma on ollut suotavaa ja suosittua viimeisten kolmen vuoden ajan. Tänä vuonna ilman teemaa järjestetään pari-kolme leikkiä ja tarjoilut ja lahjojen availut päälle. Jos jää aikaa ja sää sallii lapset ulos leikkimään/pelailemaan jalkkista yms.
 
"Vierailija"
Hei!!
Olen itse nyt 10-vuotias, elokuussa 11. En tiedä onko nää liian lapsellisia, mutta itse ainakin tykkäisin näitä tehdä synttäreillä:
1. Jos on kesä niin vois vesi-ilmapalloilla mennä siilleen, että on ollaan ympyrässä ja heitetään aina jolle kulle ja sitten se tietenkin jossain vaiheessa poksahtaa tai tippuu ja poksahtaa. Jos on jotkut hienot juhlapuvut niin ehkei sitten.
2. Synttärit voi pitää vaikka keilahallissa,hasburgerissa,elokuvissa tai vaikka uimahallissa.
3. Synttäreillä voi pitää vaikka discon. Itsellänikin on omassa huoneessa discopallo ja ne hienot valot:D Tosin itselläni on enemmän semmotteita kavereita jotka ei oikeastaan kehtaa tanssia vaan seisoo keskellä huonetta:(
4. Synttäreillä ainakin minä aijon leipoa MUFFINSSEJA!!!!!!!!! NE ON HYVIÄ!!!!!!!!!
5. Onhan se karaokenkin laulaminen kivaa jos ne karaokevehkeet on...
6. Ja jotain pelejä kuten rikkinäistä puhelinta voi pelata. Ei se nyt niin lapsellista oo vaikka jotain muitakin leikkejä pelaisi ;)

Hyvää syntymäpäivää!!
Toivottavasti oli jotain ideaa...
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Jos ei tytöltä mielipiteitä tule, niin oletko varma että kuitenkin haluaa jotain? Ettei vaan äiti nyt ole liikaa hösäämässä? Ei ton ikäset tarvi mitään äitiä sinne hyysäämään. Singstarinsa osaavat kilpailla ihan ilman äitiäkin.
KUULES TÄÄLLÄ KIRJOITTELEE KOHTA 11V TÄYTTÄVÄ TYTTÖ JA SE ON IHAN KIVA SAADA ÄITILTÄ APUA JA EI KUKAAN KETÄ TUNNEN KEKSI VAIN SORMIA NAPAUTTAMALLA SYNTTÄRI TEKEMISTÄ JA JOS NOIN PALJON HÄIRITSEE TUO NIIN SITÄ EI TARVITSE MUILLE JAKAA!!!
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Hei. Olen itse täyttämässä noin 2viikon päästä 11voutta Hyviä ideoita jos synttäreille tuleee noin 11 henkilö eli kavereita. (Tässä ideoita) ite luokka kaverini leikkii synttäreillä tämmöisiä leikkejä. 1. Tahma tassu, Talentshow, tietovisa, kahoot/blooket, Ihmissusi/murhaaja (<---sama leikki mutta eri nimillä) pullon pyöritystä, limbo, rikkinäinen puhelin, lehti mies.
 

Yhteistyössä