Mitä ajatuksia herätti eilinen Valheiden vangit jakso? Me saatiin pitkä keskustelu miehen kanssa aikaiseksi

• Viestiketjun aloittaja mitä ajatuksia heräsi
  • Ensimmäinen viesti
mitä ajatuksia heräsi
Hän oli sitä mieltä, että jos hänelle tulisi vastaava sairaus, niin haluaisi että etsin uuden miehen enkä jäisi hänen kanssaan loppuajaksi (jottei aikaa mene hukkaan)

Haluaisi kuulemma olla loppuajan kanssani, mutta sallisi minulle myös toisen miehen jos sellaisen löytäisin.

Itse taas ajattelen aivan toisella tavalla, nauttisin taatusti niistä viimeisistä yhteisistä vuosistamme täysillä, enkä siinä kohtaa ajattelisi tulevaisuuttani, vaan meidän yhteistä jäljellä olevaa tulevaisuutta.

Sai ajattelemaan, että entä jos itse sairastun. Onko mies heti hakemassa uutta naista jottei mene aikaa hukkaan.

"vieraana"
Minä taas mietin miksi kertoa rehellisesti tuollaisesta sivuhypystä kun se ei johtanut mihinkään. Siis tietysti kannatan rehellisyyttä normaaleissa suhdetilanteissa, mutta tässä kun nainen oli kuolemassa niin täytyikö se olemassa oleva idylli särkeä. Niin että hän ei voi kuolla muistellen hyvällä rakasta miestään vaan muistaa miehensä pettäjänä. Tietysti hän jäi miehensä rinnalle, mitä muutakaan hän enää olisi voinut tehdä?

[QUOTE="vieraana";30408200]Minä taas mietin miksi kertoa rehellisesti tuollaisesta sivuhypystä kun se ei johtanut mihinkään. Siis tietysti kannatan rehellisyyttä normaaleissa suhdetilanteissa, mutta tässä kun nainen oli kuolemassa niin täytyikö se olemassa oleva idylli särkeä. Niin että hän ei voi kuolla muistellen hyvällä rakasta miestään vaan muistaa miehensä pettäjänä. Tietysti hän jäi miehensä rinnalle, mitä muutakaan hän enää olisi voinut tehdä?[/QUOTE]

En nyt nähnyt ko. jaksoa, mutta mieleen tuli tästä vastauksesta... Miksi tosiaan tehdä tunnustuksia kuolevalle? Helpottaakseen omaa oloa?

ff
Mulla jäi mietityttämään että saiko mies koskaan tietää lapsestaan jonka se toinen nainen sille synnytti. Ohjelman loppuessa jäin siihen käsitykseen että miehen vaimo kuoli ja mies jäi sitä suremaan eikä saanut tietää omasta lapsestaan edes sitten myöhemminkään.

Yhteistyössä