...HELMI? :flower: jokaiselle joka jaksaa vastata :D
KangasP-Akka 04.11.2009 #3 Tulee mieleen meiän lapsen kummin tyttö. Ja se kun yläasteella yks poitzu sano et "vähäx mullon helmi täti...nokun sen nimi on helmi"
Tulee mieleen meiän lapsen kummin tyttö. Ja se kun yläasteella yks poitzu sano et "vähäx mullon helmi täti...nokun sen nimi on helmi"
loviisa1 04.11.2009 #5 Ihan kiva, tuttavissa on kyseistä nimeä, itse en laittaisi noin yleistä lapselleni.
Paatunut Parahdus 04.11.2009 #8 Omakielinen, kaunis nimi. Vanha, ollut kalenterissa pitkään. Pienen hiljaiselon jälkeen saanut paljon taas uutta pontta ja noussut suosituksi nimeksi.
Omakielinen, kaunis nimi. Vanha, ollut kalenterissa pitkään. Pienen hiljaiselon jälkeen saanut paljon taas uutta pontta ja noussut suosituksi nimeksi.
eka ajatus 04.11.2009 #14 Alkuperäinen kirjoittaja Develly: Entä Mysi, Enia(Enya) tai Fanny? Click to expand... Mysi - omituinen. ei kiva. tulee mieleen mysli. Enia - ihan kiva! tykkään. Fanny - liian tavis. tylsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Develly: Entä Mysi, Enia(Enya) tai Fanny? Click to expand... Mysi - omituinen. ei kiva. tulee mieleen mysli. Enia - ihan kiva! tykkään. Fanny - liian tavis. tylsä.
KangasP-Akka 04.11.2009 #16 Alkuperäinen kirjoittaja Develly: Entä Mysi, Enia(Enya) tai Fanny? Click to expand... Mysi- tulee mieleen mysli, myskihärkä... Enia- liian ulkomaalainen nimi suomalaiselle mielestäni Fanny- tykkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Develly: Entä Mysi, Enia(Enya) tai Fanny? Click to expand... Mysi- tulee mieleen mysli, myskihärkä... Enia- liian ulkomaalainen nimi suomalaiselle mielestäni Fanny- tykkään.
hoya bella 04.11.2009 #21 Pikkusisko on Helmiina, tosin yleensä Helmi vaan. Tykkään Helmi nimestä vaikka se onkin jo melko yleinen :heart: Mysi on myös mukavan kuuloinen uusi nimituttavuus Enia on kiva nimi myöskin. Enya vähän liian hieno suomalaiseksi. Fanny ei ole mun makuun, en tiedä miksi se inhottaa.
Pikkusisko on Helmiina, tosin yleensä Helmi vaan. Tykkään Helmi nimestä vaikka se onkin jo melko yleinen :heart: Mysi on myös mukavan kuuloinen uusi nimituttavuus Enia on kiva nimi myöskin. Enya vähän liian hieno suomalaiseksi. Fanny ei ole mun makuun, en tiedä miksi se inhottaa.
m 04.11.2009 #22 Helmi on todella kiva, muista en tykkää. Jännä et on nykyään muotinimi. Itse tunnen vain yhden henkilön, jonka nimi on Helmi ja hänkin on n. 80 v.
Helmi on todella kiva, muista en tykkää. Jännä et on nykyään muotinimi. Itse tunnen vain yhden henkilön, jonka nimi on Helmi ja hänkin on n. 80 v.