Mitä ajattelisit jos 18v tyttäresi seurustelisi 25v miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurja mutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurja mutsi

Vieras
Minun kohdallani siis tällainen tilanne. Vaikkakin tyttö on täysi-ikäinen niin silti en voi mitään, että ajatus mokomasta miehestä kuvottaa. :( Mitäköhän lie hän mahtaa "pikkutytöstäni" haluta...

Olenkohan vain vanhanaikainen?

Ei tuo mun mielestä ole paha ikäero, molemmat silti vielä nuoria.
Jos mies olisi 30+ niin sitten olisi jo etovampaa.
Ymmärrän kyllä, että sinua kuvottaa ja onhan se tosi, että nuoret tytöt joutuvat helposti hyväksikäytetyiksi.

Ehkä sä kuitenkin äitinä aistit onko jutussa hyväksikäytön makua vai ei?
Jos ei ole, niin anna heidän olla ja ole onnellinen heidän onnestaan. :)

Aloin 18v:nä seurustelemaan 24v:n kanssa. Vanhempani olivat iloisia puolestamme. Nyt meillä on lapsi, koti, ja olemme kihloissa. Ikäero ei ole mielestäni mitenkään suuri eikä sitä juurikaan edes huomaa (olen nyt 27v, mies 33) En ole edes ajatellut että meillä olisi suuri ikäero.

mun mies on mua 12v vanhempi:) Alettiin seurustelemaan kun oli 22, ja mieheni siis 34. Onhan se ikäero suuri, mutta mä olen aina halunnutkin vähän vanhemman mihehe, en mitään ikäloppua kuitenkaan. Mies on jo ehtinyt edetä urallaan, kerätä omaisuutta, on oikein mukavan näköinen, kokenutkin elämässä jo enemmön kuin oman ikäiseni miehet ja halukas perustamaan perheen eikä juokse missään mopoja virittelemässä :) Minä voin olla vapaasti kotona lasten kanssa ja opiskella ja silti taloudellinen tilanne on hyvä.

[QUOTE="äiti myös";24832623]henkinen ikä luultavasti samalla viivalla kuitenkin... miehethän tuppaavat olemaan vähän hitaammin kasvavaa sorttia...[/QUOTE]

Aivan. Itse kahdeksatta vuotta yhdessä 8v vanhemman miehen kanssa ja 18 olin, kun ekoilla treffeillä oltiin.

[QUOTE="äiti myös";24832623]henkinen ikä luultavasti samalla viivalla kuitenkin... miehethän tuppaavat olemaan vähän hitaammin kasvavaa sorttia...[/QUOTE]

Mä olen varmaan jälkeenjäänyt naisihminen, koska en koe ikäisteni miesten olevan mitenkään mua hitaammin kehittyneitä.

Ollessani teini pyörin porukoissa, joissa oli ihan normia seurustella itseään 7-10 vuotta vanhemman pojan (miehen?) kanssa. Onneksemme nuo nuorukaiset olivat ujoja kunnon miehiä eivätkä koskaan edes uneksineet käyttävänsä meitä hyväkseen millään tavalla (enemmänkin päinvastoin ).

Mutta jos mun 16-vuotias tyttäreni alkais nyt hengailla jonkun kaksvitosen kanssa, niin ei hyvä heiluis. :(