FactoryMama
Mulla on nyt joku alkuraskauden masennus ja ahdistus, mutta mietityttää kauheasti, mitä muut mahtavat ajatella meidän tilanteesta... Meille siis tulossa 4. lapsi, ja edellisiäkin piisaa, kaksoset on vasta 3v8kk kun vauvalla on la ja kuopus 1v9kk. Tämä on suoraan sanottuna melkoinen "yllätysvauva", eli ei missään nimessä ollut vielä suunniteltu näin pian uutta lasta. Töihinkin pitäisi jossain vaiheessa ehtiä.
Totta kai olen sinänsä lapsesta iloinen, mutta moni asia mietityttää, mm. juuri se, mitä muut mahtavat ajatella. Itse ainakin voin rehellisesti myöntää, että olen kummastellut yhtä ystävääni, jolla on viisi lasta melkein vuoden välein... Käsi sydämelle, mitä sinä ihan oikeasti ajattelet tällaisesta "lapsitehtailusta"?
Totta kai olen sinänsä lapsesta iloinen, mutta moni asia mietityttää, mm. juuri se, mitä muut mahtavat ajatella. Itse ainakin voin rehellisesti myöntää, että olen kummastellut yhtä ystävääni, jolla on viisi lasta melkein vuoden välein... Käsi sydämelle, mitä sinä ihan oikeasti ajattelet tällaisesta "lapsitehtailusta"?