Mitä ajattelette läskistä morsiammesta?

• Viestiketjun aloittaja hsdöjghöjk
  • Ensimmäinen viesti
hsdöjghöjk
Siis sanotaan nyt siis reilusti isosta naisest 130kg. Voiko olla kaunis. Vai tuleeko teille sääli miksei laihduttanut enne h hetkeä?

Mistäköhän saisi puvun ja millanenhan se voisi olla?

Nostan hattua että uskaltaa olla hääpäivänäänkin sitä mitä on muutenkin. Jos on valinnut miehensä oikein, niin aivan varmasti on miehensä mielestä maailman kaunein morsian.
Tuossa pukuja ja kuvia http://www.bigbeautifulbrides.co.uk/

eeh
häh?
en ajattele mitään...
kyllä niitä pukuja saa liikkeistä.
ystäväni, joka on huomattavan lihava, n. sein 130kg teetätti hääpuvun morsiusliikkeessä.
maksoi n. 500?

Minäkin
Puvun saa vaikka teettämällä. Vuokraamoistakin kannattaa kysellä vaihtoehtoja.

Ei tule mieleen et miksi ei laihduttanut ennen H
-hetkeä, koska se on kuitenkin yksi päivä elämässä. Jos tahtoo laihduttaa, niin laihduttaa sit ihan loppuelämän takia eikä yhden päivän. Jos on itse tyytyväinen, niin se on pääasia. Jos ei ole itse tyytyväinen isoon kokoonsa, niin sitten sille täytyy yrittää tehdä jotain. :)

Mielipiteeni
Ajattelisin et yök! En pitäis kauniina morsiamena, koska mulla on pienestä pitäen ollut sellanen tietty ajatus millanen morsiamen pitää olla, mut en sääliskään kun sekään ei ole minun tapaistani. Ja jos itse olisin noin iso, en viittis mennä naimisiin ollenkaan...Ainakaan sillai perinteisellä tavalla kirkossa...

tyttitiina
Miksei voisi oll kaunis?? Totta kai voi olla! Itse sain pukuni ihan morsiuspukuliikkeestä, niissä on isojakin kokoja että rohkeasti vain kysymään. Itse laitoin ensin mailia, että mihin kokoon asti on pukuja. Mulla oli tää http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection_popup.php?id=441&disc=

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipiteeni:
Ja jos itse olisin noin iso, en viittis mennä naimisiin ollenkaan...Ainakaan sillai perinteisellä tavalla kirkossa...

Siis naurettava ajattelutapa :LOL: Isoilla ihmisilläkö ei olisi oikeus mennä naimisiin ja vielä kauniissa hääpuvussa saati kirkossa? Tottakai ja nainen on aina kaunis, oli lihava tai laiha, jos ylväästi kantaa hääpukunsa ja omaa itsetuntoa :wave:

minäkin
Ajattelisin et yök! En pitäis kauniina morsiamena, koska mulla on pienestä pitäen ollut sellanen tietty ajatus millanen morsiamen pitää olla, mut en sääliskään kun sekään ei ole minun tapaistani. Ja jos itse olisin noin iso, en viittis mennä naimisiin ollenkaan...Ainakaan sillai perinteisellä tavalla kirkossa...
:0

Nii et laitetaa painorajat kirkkoihin. Lihavat ihmiset pois toisten silmistä ei sais kehdata tulla toisten näkösälle varsinkaa nii et niihin kiinnittäs huomioo.... Ei voi ku nauraa näin ahtaalle näkökulmalle.

Mun mielestä pitäs kieltää lailla nooooo vaikkasta LYHYT HIUKSISET MORSIAMMET! Hahahaaaaa pitäshän sitä tajuta kasvattaa hiukset pitkäksi ennen juhlapäivää tai ottaa ainaski hiuslisäke jos ei raukka aitoihin kykene!

En kai mä mitään negatiivista ajattelis, morsiamen oma asia. Mutta itse henk.koht. tekisin asian eteen edes jotain, jos olisi reilusti ylipainoa. Haluaisin olla hääpäivänä kuiten hehkeimmillään.

vieras
Paino ja häät eivät mielestäni liity mitenkään yhteen. Jos aikoo laihtua, niin voisihan häihin laihduttaminen olla yksi motivointikeino, mutta mitäpä sitten häitten jälkeen? Painonhallinta on paljon isompi, vaativampi ja pitempi aikainen projekti kuin häiden järjestäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ja jos itse olisin noin iso, en viittis mennä naimisiin ollenkaan...Ainakaan sillai perinteisellä tavalla kirkossa...

Siis naurettava ajattelutapa :LOL: Isoilla ihmisilläkö ei olisi oikeus mennä naimisiin ja vielä kauniissa hääpuvussa saati kirkossa? Tottakai ja nainen on aina kaunis, oli lihava tai laiha, jos ylväästi kantaa hääpukunsa ja omaa itsetuntoa :wave:
Tää oli hyvin sanottu :wave:

löydät puvun kun vaan rohkeasti menet morsiusliikkeeseen. Itse kävin eilen ja löytyi todella kaunis puku, vaikka olenkin iso. Ja minullekin liian isoja pukuja löytyi, vaikka olen sinua vain 10kg kevyempi. Helsingissä mainostettiin yhdessä liikkeessä, että löytyy morsiuspukuja kokoon 62 asti. Itse kävin pienemmässä kaupungissa ja silti löytyi. Kannattaa katsoa puvun leikkauksia, niillä saa paljon aikaiseksi, kaapumainen ei aina ole todellakaan se paras vaihtoehto.

Voi hyvänen aika, elämäsi onnellisin päivä ( tai ainakin yksi niistä ) lähestyy ja sie murehdit ihan höpöjä! Nauti rakkaudesta ja turhamaisuudesta, juhlista, ystävistä ja kaikesta mitä nyt teidän päivään kuuluu, siulla on ihan samanlaiset oikeudet siihen kuin ihan kenellä tahansa muullakin!
Tekisi mieleni vääntää niskat nurin siltä kuka siut on saanut edes ajattelemaan mitään muuta!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

En sanonut ettei ois oikeutta. Sanoin et itse en viittis mennä! Opettele lukemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttitiina:
Miksei voisi oll kaunis?? Totta kai voi olla! Itse sain pukuni ihan morsiuspukuliikkeestä, niissä on isojakin kokoja että rohkeasti vain kysymään. Itse laitoin ensin mailia, että mihin kokoon asti on pukuja. Mulla oli tää http://www.sinceritybridal.com/eu_en/collection_popup.php?id=441&disc=
Mulla oli lähes sama puku, mutta ruusut olivat hieman vaaleampia, samoin korsetin raidat. Muuten sama. Miksi ei voisi olla kaunis? Minä tunsin puvussani, että korsetti silotti pahimmat kummut ja koin olevani kuin tuhkimo, sen yhden päivän sain olla prinessa, sen yhden päivän tunsin olevani kaunis. Pukua kehuttiin, samoin kampausta, kaikkea. Oloni oli hyvä unohdin tyystin kaikki 45 ylimääräistä kiloani. Kannoin morsiuspukuni kunnialla, ylpeänä, onnellisena ja niin kovin rakastuneena. Kaikki viisi lasta olivat morsiuslapsina. Nuorin, eka yhteinen lapsemme oli siloin 9kk ja vanhin 14v. Päivä oli kaunis.

Olin aina toinonut kirkkohäitä heinakuisen auringon alla ja ne sain. Kiloista viis. Tunsin itseni rakastetuksi ja sain rakkautta myös tuntea. Se oli onnen täyteinen päivä ja se onni jatkuu edelleen. Kaksi vuotta tulee täyteen kesällä ja kiloja karissut häiden jälkeen 15. en ole sen kummemmin laihduttanut, vaan tämä maalaiselämä on muuten vain aktiivisempaa, kuin kaupungissa.

Isokin nainen on kaunis morsian. Oikeanlainen puku tuo uhkeat muodot esille ja muotoilee vartaloa uskomattomalla tavalla. Onnea hurjasti jokaiselle täyteläiselle morsiamelle. Mekin olemme ansainneet päivän kaunottarena siinä missä missimitoissa olevatkin ja olkaamme ylpeitä siitä, että saamme olla hääpäivänämme sitä mitä olemme, oma itsemme :flower:

tyttitiina
Alkuperäinen kirjoittaja Havupuu:
löydät puvun kun vaan rohkeasti menet morsiusliikkeeseen. Itse kävin eilen ja löytyi todella kaunis puku, vaikka olenkin iso. Ja minullekin liian isoja pukuja löytyi, vaikka olen sinua vain 10kg kevyempi. Helsingissä mainostettiin yhdessä liikkeessä, että löytyy morsiuspukuja kokoon 62 asti. Itse kävin pienemmässä kaupungissa ja silti löytyi. Kannattaa katsoa puvun leikkauksia, niillä saa paljon aikaiseksi, kaapumainen ei aina ole todellakaan se paras vaihtoehto.
Ei joo, ns. teltta ei minusta pue ketään, saati sitten ylipainoista. Tekee vain isomman näköiseksi. Kun puku on oikeankokoinen muotoon leikattu (vai mikä se oikea sana on) on hyvännäköinen. Minun pukuani moni ihastelikin, kun oli kuin mulle just tehty. Vähän otettiin saumoista isommaksi niin puku istui kuin hansikas :) Ja hyvältä näytti...

Sunni
No mulla tulis eka mieleen jos hääpäivän sais lukkoon, että pitää alkaa laihduttaa...
Mutta jokainen menee naimisiin semmoisena kuin haluaa, kaunis morsian on aina kaunis sulhaselle,, sehän sitä rakastaa, muulle ei ole väliä.

Pikkuveljelläni on avopuoliso. suunnilleen kaksi kertaa painoiseni.
Kaunis kuin mikä.

Ja odotan ja odotan, että saisivat rahat kasaan ja mä pääsisin juhlimaan. =)

(ainoan kerran olen kuullut tytön harmittelevan painoaan lapsihaaveiden yhteydessä)

niin no
Mä ajattelen niin, että jos on isokokoinen, kannattaa se huomioida pukua valitessa. Isokokoisella kaverillani oli sellainen aika perinteinen hääpuku, jossa joku iso alushame tms eli vyötäröstä alaspäin hame nousee. Näytti puvussaan vielä puolet lihavammalta kuin oikeasti on eli toisenlainen leikkaus puvussa olisi ollut kauniimpi hänen päällään. Itsekään en ole tällä hetkellä ihannepainossani. Yritän peittää läskejäni sopivilla vaatteilla, enkä suinkaan korosta niitä tietyn mallisilla hameilla tms

jarna
Mitä se kertoo ihmisestä, kun hän pulskana kiipeää alttarille?
-Sitä että hän on löytänyt ihmisen joka rakastaa häntä ja jota hän saa rakastaa ja heillä on ihana tulevaisuus edessä=)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä tunnen monia monia ylipainoisia naisia, jotka on meikkauksen jälkeen kaniimpia kuin monet laihat!!! Myös suuri voi olla kaunista!! Ja pukuja taatusti saa!
On ylipainoa ja ylipainoa... 130 kiloisesta naisesta ei saa kaunista. Ei sitten millään.

Hyvää ajattelen, kunhan osaa pukea tarpeeksi peittävästi (siististi), toisin kuin minä vaikken oikeastaan ylipainoinen olekaan... :/ Jos yrittää olla jotain mitä ei ole (hoikempi tai jotain) ja pukeutuu sen mukaan niin ei kovin nättiä ole...

Yhteistyössä