Mitä ajattelette bdsm:stä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä kiinnostunut

Vieras
Minulla on eräs miespuolinen kaveri, joka ihan yllättäen paukautti, että häntä kiinnostaisivat jonkinlaiset bdsm-leikit ja kysyi samantien minun halukkuuttani moiseen? Olin niin yllättynyt, etten saanut sanotuksi oikein mitään. Tai no, kieltäydyin kylläkin. Nyt sitten asiaa muutaman päivän mietittyäni ja asiaa googleteltuani tuo onkin alkanut jotenkin kummasti kiehtoa... Aika paljonkin itse asiassa... :P

Tämän kaverini ajatuksena olisi siis se, että "alistaisi" minua noissa leikeissä... Onko jollakin teistä kokemusta asiasta? Uskallanko kokeilla?

Mä alistan mun miestä ihan vaatteet päälläkin

Ajattelen, että sairasta.
Miksi joku saa tyydytystä siitä, että alistaa, vahingoittaa toista?
Tai toisin päin.

Sairaat voimat on liikkeellä.

Suosittelen lämpimästi terapiaa, kannattaa ottaa selvää ajoissa jos tuollaiset asiat alkavat kiinnostaa. Pahimmassa tapauksessa piru vie koko käden, kun antaa pikkusormen.

Ja ylipäätänsä kavereille ei ehdotella seksin harrastamista. Mies käyttää sua hyväkseen. Hyi olkoon!

Ne, jotka tykkäävät, saavat puolestani harrastaa tuota ihan vapaasti, mutta itse en todellakaan ole tuosta kiinnostunut. En myöskään seurustelisi BDSM:stä kiinnostuneen kanssa, koska olisi varmaa, että hänen halunsa eivät tulisi siinä parisuhteessa tyydytetyiksi. Aika yleinen fetissi tuo vaikuttaa olevan, joten eiköhän kaikille asiasta kiinnostuneille löydy joku sellainen, jota kiinnostaa sama asia.

Nöyryytykseen ja alistamiseen törmää ihan jokapäiväisessä elämässä niin usein, etten halua nähdä mitään siihen viittaavaakaan parisuhteessani. Täysin vastenmielistä.

Luojan kiitos en suostunut mieheni kanssa mihinkään tollasiin. Meidän normaalisessioistakin se levittelee kuvia nyt jokapuolelle. Ja lisää niihin törkeitä tekstejä.

Siinä on jo ihan riittävästi nöyryyttämistä mulle. Ja ihan aikuisten oikeaa vielä. Eikä häntä rajoita edes se että olen hänen lastensa äiti.

En enää ikinä luota kehenkään.

Mulle se on elinehto ja elämäntapa. En voisi elää ilman. Vaniljaseksi on pakollinen paha kun mies sitä joskus haluaa, onhan se ihan kivaa, mutta... Eääh. En saa normiseksistä samanlaista täydellisen turvallisuuden, vapauden ja täyttymyksen tunnetta, en sitten mitenkään. Suosittelen BDSM-baariin tutustumista/rekisteröitymistä.

Ajattelen, että sairasta.
Miksi joku saa tyydytystä siitä, että alistaa, vahingoittaa toista?
Tai toisin päin.

Sairaat voimat on liikkeellä.

Suosittelen lämpimästi terapiaa, kannattaa ottaa selvää ajoissa jos tuollaiset asiat alkavat kiinnostaa. Pahimmassa tapauksessa piru vie koko käden, kun antaa pikkusormen.

Ja ylipäätänsä kavereille ei ehdotella seksin harrastamista. Mies käyttää sua hyväkseen. Hyi olkoon!

Ei suinkaan. Asiaan kuuluu, että molemmat nauttivat: alistaja ja alistetava.
Ks esim. www.bdsmbaari.net

Kaisa

Jostain ihmeen (?) syystä mulle tulee aina mieleen, kun joku alistuva kehuu osaansa, ja kehottaa tutustumaan mihin tahansa alan saittiin, että joku erektiohäiriöinen masterinkutale on antanut nartulleen tehtäväksi kalastaa uuden narttukokelaan.

Jostain ihmeen (?) syystä mulle tulee aina mieleen, kun joku alistuva kehuu osaansa, ja kehottaa tutustumaan mihin tahansa alan saittiin, että joku erektiohäiriöinen masterinkutale on antanut nartulleen tehtäväksi kalastaa uuden narttukokelaan.

Ei huolta, mun isäntäni on myös aviomieheni ja on kyllä ihan tarpeeksi kädet täynnä töitä mun kanssanikin jo :D Mutta kun oma elämä on saanut niin mullistavan käänteen parempaan, niin totta kai sitä suosittelee muillekin, ja ettei kukaan vain lähde räpeltämään jotain vähän liian hurjaa varomattomasti. Onko se onnellisen ja tyytyväisen alistujan osa oikeasti niin oletusarvoisesti jotain niin epäuskottavaa? No, jos lohduttaa, niin kyllä meillä vaihdetaan osiakin aina välillä.

Ihan seksinä voisinkin koittaa, mutta ilmeisesti tuossa on kyse elämäntavasta, ja se ei kiehdo. Eli pelkkä "raju" seksi taitaa mennä sitten enemmän bondagen puolelle? Mutta että mies saisi normaalielämässä jatkuvasti pomottaa ja alistaa ei käy.

Yhteistyössä