Mitä ajattelet suomalaisesta, joka on kääntynyt islamiin?

• Viestiketjun aloittaja vierassssss
  • Ensimmäinen viesti
vieras...
Ihmettelen kovasti. Jos on nainen kyseessä niin nehän kääntyvät miehen uskonnon takia. Mikä on minusta typerää.

No ei aina niinkään... Mulla on eräs sukulainen, joka oli hautonut jo pitkään islamiin kääntymistä (tai palaamista) mutta oli nyt sitten oikein vahvistanut päätöksenssä. Käyttää huiveja yms. vaikka miestä ei ole mailla ei halmeilla. Kysyinkin, seurusteleeko tai onko kuvioissa joku mies, mutta ei ole. Joka tapauksessa itsekin ihmettelen, mikä tuon päätöksen sai aikaan - itse en voisi kuvitella vastaavaa omalla kohdallani.

No ei aina niinkään... Mulla on eräs sukulainen, joka oli hautonut jo pitkään islamiin kääntymistä (tai palaamista) mutta oli nyt sitten oikein vahvistanut päätöksenssä. Käyttää huiveja yms. vaikka miestä ei ole mailla ei halmeilla. Kysyinkin, seurusteleeko tai onko kuvioissa joku mies, mutta ei ole. Joka tapauksessa itsekin ihmettelen, mikä tuon päätöksen sai aikaan - itse en voisi kuvitella vastaavaa omalla kohdallani.
On heitäkin mutta yleensä se johtuu miehestä.

"vieras."
Jos se on mies, niin ajattelen että sovinisti löysi sellaisen uskonnon jossa saa vapaasti sortaa naisia.
Jos nainen tekee noin niin yleensähän se sovinisti pakottaa.

hmph
Halveksun. Pidän jokaista muslimimiestä raiskaajana, pedofiilinä ja naistenvihaajana. Ai miksi? Lukekaa lehtiä!
En arvosta saati kunnioita islamiin kääntynyttä suomalaista.
Mietin onko puoliso pakottanut kääntymään.

"vierailija"
[QUOTE="akka";29567074]Rehellisesti, pidän säälittävinä kaikkia jotka retkahtaa mihin tahansa uskontoon.[/QUOTE]

Näin.

Lisäyksenä vielä olen tavannut ulkomailla erittäin maallistuneita muslimeja, joten nämä huntuihin kietoutuvat käännynnäiset menevät hieman yli hilseen, kun moni synnynnäinenkin musliminainen kulkee maailmalla tiukoissa farkuissa ilman huivia.

Yhteistyössä