Mitä ajattelet jos jollakin on 2-3 lasta 25-vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Helluaa
  • Ensimmäinen viesti
vieraaaas
Mulla oli 22vuotiaana 3 alle 2vuotiasta lasta :D Nyt 26 vuotiaana mulla on yks melkee 5v ja melkee 4v:tä ja kamala vauvakuume päällä, mutta aion suorittaa opinnot loppuun ja hankkia työpaikan, sitten vasta harkitaan iltatähteä :)

vieraaaas
Mulla oli 22vuotiaana 3 alle 2vuotiasta lasta :D Nyt 26 vuotiaana mulla on yks melkee 5v ja kaks melkee 4v:tä ja kamala vauvakuume päällä, mutta aion suorittaa opinnot loppuun ja hankkia työpaikan, sitten vasta harkitaan iltatähteä :)

m1es
Ajattelisin, että mukavaa kun tuo nainen on älynnyt tehdä lapset silloin, kun se on järkevintä ja fyysisesti helpointa. Opiskelemaan ehtii aina, meistä moni joutuu elämänsä aikana useamman kerran opiskelemaan uuden ammatin vielä aikuisiälläkin.
Minun mielestäni on yhteiskunnalle järkevämpää tukeä äidin "myöhästyneitä" opintoja kuin lapsettomuushoitoja nelikymppisenä.

"zzz"
Ensimmäisen sain kun olin 20 ja nyt 22 kun saan toisen. Ja saman miehen kanssa ihan suunnitellusti. Kolmannen kerkeäisi hyvin tehdä ennen 25, mutta ei ole suunnitelmissa. Minusta parempi saada nuorena lapset :)

Yhteistyössä