Mitä ajatteleisin meistä jos näkisit?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olemme kolmen hengen äitiporukka, ikähaitarilla 23-34v. Lapsia yhteensä 5 kpl. ikähaarukalla 7kk-5v.

Meillä on kivat vaatteet, meikkaamme ja olemme ihan mukavannäköisiä, sosiaalisia ja iloisia ihmisiä, MUTTA poltetaan ahkerasti tupakkaa missä olemmekin, myös puistossa. JA käärimme sätkämme käsin.

Miltä sinusta näyttäisi kun äitikolmikko kilvan vääntää sätkää porukalla? :D

äityli
ällöttävää suoraan sanoen.itse voit valita poltatko mut pieni lapsi ei voi valita passiivista tupakointia.minusta jos lapsia haluaa pitää olla valmis lopettamaan tupakanpoltto.no,tää nyt on vaan mun mielipide.

emo
No aattelisin ehkä et harmi ku poltatte lasten läsnäollessa. JA tumppaatte röökit puiston hiekkaan.

Ja säälisin teiän lapsia, koska ne haisis pahalta jos poltatte sisällä.

Muistelin just tällä viikolla yhtä ikätoveriani joka haisi aina ihan törkeen pahalta kun sen mutsi poltti sisällä, eipä kiinnostanut sen ihmisen seura.

vieras
Säälisin lapsia. Juntteja äitejä, ei tod näk hyvää koulutusta.
Todella typerää riskeerata oma henki ja samalla opettaa hidasta itsemurhaa lapsilleen, joiden pitäisi olla rakkaimpia. Kaikille eivät valitettavasti ole...tupakka menee edelle :(

Vernis
No sääliksi käy teidän lapsia jotka joutuvat siitä kärsimään ja en tykkää että leikkipuistoissa savutellaan ja tumppaillaan minne sattuu. Ällöttävää sanon minä..

Katton kieroon leikkipuistossa röökaavia, on ne sit minkä näkösiä ja kuinka hauskoja tahansa. Eiks ois kätevää käyttää ryhmähenkeä motivaattorina yhteiseen tupakoinninlopettamisoperaatioon? Sit vaikka säästyneillä rahoilla lähette yhessä jonnekin reissuun kun ootte ollu vuoden röökaamatta ;)

Yhteistyössä