Tätä täytyy kokeilla ainakin yksi jakso.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Buddenbrookit.
Tähänkin voisi tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:tiistaina Everwood,
ei kannata.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tähänkin voisi tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:tiistaina Everwood,
Wallandereja minäkin olen katsonut. Niitä on tullut canalilta aika monta.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:joka sunnuntai on tullu katottuu Wallander...onneks tulee vielä... =) mitäköhän ne keksii sit kun ne loppuu...?
Miksi? Eikös äiti-ihmisen sohvalla köllöttely ole aina vaivansa arvoista?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ei kannata.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tähänkin voisi tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:tiistaina Everwood,
juu..köllöttäminen ok, revewood ei. |OAlkuperäinen kirjoittaja Hankey:Miksi? Eikös äiti-ihmisen sohvalla köllöttely ole aina vaivansa arvoista?Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ei kannata.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tähänkin voisi tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:tiistaina Everwood,
Ehkä ei Mutta mulla ei ohjelmien suhteen ole tunnetusti makua, joten vahtaan totakin ja vielä uusintana, vaikka oon sarjan jokaisen jakson nähnyt :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:ei kannata.. B)Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tähänkin voisi tutustua.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:tiistaina Everwood,
toisaalta, minulla on katsomattomia ohjelmia nytkin vaikka miten paljon.Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:juu..köllöttäminen ok, revewood ei. |O
Kolmas jakso tulee keskiviikkona Teemalta klo 19. Katsoin sen viimeksi 80-luvun lopulla ja muistelin, että tykkäsin siitä... Mutta en nyt ole niin paljon tykännyt.Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tätä täytyy kokeilla ainakin yksi jakso.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Buddenbrookit.
Muistan, luulin niitä samaksi, niin samantapaisia juttuja oli ja minusta se poliisi oli oikeampi Wallander-tyyppiAlkuperäinen kirjoittaja MySelene:muistaako joku ku tuli joskus 6v sitten kesäisin joku samantyylinen leffa-sarja kuin toi Wallanderi? tais olla ruotsalainen myös...Beck tai jotain vastaavaa?
oli tosi hyvä sekin. =)
Näytetäänkö ohjelmassa maisemia?Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:oon sarjan jokaisen jakson nähnyt :xmas: