Mitä aiot tehdä huomenna?

Kysymyksen innoittajana toimii siisti, puhdas koti ja Yksi Karhu III :D

Minä aion polkasta pyörällä torille ostamaan valkoisia tulppaaneja vaasiin keittiön pöydälle, juoda tuoreet kahvit kera croissantin heti kun kahvilat aukeaa ja polkasta kotiin miehen ja lapsen luo, jotka ovat tod.näk jo tulleet reissustaan (nou hätä yks yö vaan pois mamman huomasta) . Aion leipoa pullaa, maalata lapsen kanssa akvarelleilla, käydä porekylvyssä ja nukahtaa onnellisen autuaana seuraavaan miellyttävään työpäivään.

(tai sitten juoda viisi Karhu III lisää ja nukkua yli puolenpäivän)

em
Aion saada aamupalan sänkyyn ja ilmeisesti jonkun lahjankin :) Mulla on huomenna synttärit. Sit vien tytön yhen kaverin synttäreille ja soitan varmaan äidilleni. Ja ehkäpä kutsun naapurit pullakahveille, jos palaavat mökiltä ihmisten aikoihin. Nyt aion juoda myöskin Karhua, tämmöisen litran tölkin :)

Imuroida, mennä kuopuksen kanssa uimaan, käydä mutsilla ja hakee esikoinen sieltä yökylästä ja sit samalla viedä se kaverinsa synttäreille.
Siinä välissä halusin olla ulkona kuopuksen kanssa ja sit haetaan synttärivieras pois.
Sit onkin jo aika tulla kotiin, laittaa ruokaa, syödä ja katsoa Kuorosotaa.
Sitten alkaa henkisesti valmistautua työviikkoon.

Ihanalta kuulostaa sunnuntaikävelyt ja lounaat isooon mahan kanssa :) *kade*

Perheenjäsenten haudalla kävisin minäkin, jos välimatkat sen sallisi.

Hyvää syntymäpäivää em:lle :heart: Matkalaukun pakkaus ou jee!

Pyykinpesu, hernari ja kuntosali, ihan kiva mut NJET :)

touhuilla ton kaksveen kanssa ja itkeä tihrustella sitä kun miehen esikoinen taas lähtee ja menee pitkä aika ennen kuin tulee seuraavan kerran. Itkettää ajatella miten tuo pienempi kaipaa ja etsii siskoa ja odottaa joka päivä.

Minä

Ajattelin siivota vähän (jos en tänään saa loppuun ) järjestellä vähän ja tehdä akvaarioon taustan.
Hyvää ruokaa myöskin teen jossain vaiheessa.
Ehkä myös huomenna alan kylvämään siemeniä multaan. (jos nyt maltan jättää sen huomiseksi, kun se kiinnostaisi paljon enenmän kuin tyhmä siivoaminen :D )

Yhteistyössä