Mitä aamulla eskarille päälle?

• Viestiketjun aloittaja Tyhmänä liikenteessä.
  • Ensimmäinen viesti
ap
Osaan, mutta on taas niin tätä ku ei osaa luottaa itteensä. Ajattelin vaan mitä muut laittaa. Yöks on kyllä luvattu pakkasta että kai mä noi välikausihousutkin laitan nyt sitten ja hanskat ja ihan lakin, reppuun laitan sitten lippiksen.

Mansikka
Muakin kiinnostaa, joko vk/tuulipukuja käytössä? Meillä vielä verkka/kolitsipuvuilla menty... Päivällä sit kuitenkin ihan lämmin ja lapset menny vasta klo 10 päiväkotiin...

ap
Joo, mä kans ajattelin lasta ohjeistaa että jos tulee lämmin niin jättää ne housut pois pihalla ja laittaa vaan reppuun. Tällä hetkellä mittari noin 10 mutta yöksi luvattu jopa - asteita ja aamulla kuitenkin lähtö niin ehkä parempi pukea kunnolla.

mun poika
Mä laitan pojalle ihan collegehousut ja t-paidan. P.kodissa on collegetakki ja sen laittaa jos on aamupv.ulkoilussa kylmä ja "farkuntapaiset" housut on ulkohousuna...shortsitkin on mukana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Meillä ekaluokkalainen lähtee kaiketi ihan verkkapuvulla, koska on liikunta tunti huomenna.
?? onkos se sitten koko päivän liikuntavaatteissa??
Meillä ainakin liikuntatunnin jälkeen käydään suihkussa ja vaihdetaan vaatteet

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar:
Meillä ekaluokkalainen lähtee kaiketi ihan verkkapuvulla, koska on liikunta tunti huomenna.
?? onkos se sitten koko päivän liikuntavaatteissa??
Meillä ainakin liikuntatunnin jälkeen käydään suihkussa ja vaihdetaan vaatteet

joo
Jos nyt on 10 astetta niin aamulla varmasti vähemmän, todellakin vk asua kehiin siinä vaiheessa vai käyttääkö muut täällä pakkasilla niitä vk asuja? Voihan sitä asustusta sitten koulussa vähentää.

Yhteistyössä