H
hyi
Vieras
Olen nyt 13 tuntia rampannu vessassa eikä loppua näy. Päinvastoin. Pahemmaksi muuttuu. Joka paikkaan sattuu, vesikään ei oikein meinaa pysyä sisällä. Kuumetta.
:'(
:'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olen pillillä juonut vettä. Kovasti janottaa ja suuta kuivaa mut ei oikein mikään maistu ja samantien tulee ulos![]()
Alkaa olla voimat vähissä kun ei mikään ole pysyny sisällä aamu ysin jälkeen![]()
Kohta vuorokausi jatkunut tätä. Vatsakivut ovat helpottaneet mutta KAIKKI tulee edelleen vetenä läpi. Koetin eilen juoda vähän tuoremehua mutta läpi tuli sekin. Ja koetin syödä myös vähän popcornia mutta ei sekään pysyny sisällä.
Nyt on ihan järkyttävä päänsärky. Siksi koetin imeskellä suklaata, jos johtuu liian matalasta verensokerista kun ei ole mitään muuta saanu vuorokauteen kuin vettä vaan ja sekin tullut rivakasti pihalle. Mutta tuli huono olo tuosta makeasta.
Tuo päänsärky on ihan järkyttävää!!! Otin särkylääkettäkin mutta ei auta.
Tää on ihan kamalaa![]()
Kohta vuorokausi jatkunut tätä. Vatsakivut ovat helpottaneet mutta KAIKKI tulee edelleen vetenä läpi. Koetin eilen juoda vähän tuoremehua mutta läpi tuli sekin. Ja koetin syödä myös vähän popcornia mutta ei sekään pysyny sisällä.
Nyt on ihan järkyttävä päänsärky. Siksi koetin imeskellä suklaata, jos johtuu liian matalasta verensokerista kun ei ole mitään muuta saanu vuorokauteen kuin vettä vaan ja sekin tullut rivakasti pihalle. Mutta tuli huono olo tuosta makeasta.
Tuo päänsärky on ihan järkyttävää!!! Otin särkylääkettäkin mutta ei auta.
Tää on ihan kamalaa![]()
Kurkumaa vaikkapa luomuviiliin tai luomukermaan. Rasvaan sekoitettuna auttaa parhaiten, Mutta älä osta 3dl muovipullossa sitä kermaa, koska siinä on karrageenia.Itsellä noroviirus voisiko joku auttaa mua? Kysymys on miten saada vatsa kivut pois?
Vieläkö on kipeä? Nyt on lauantai--- Voihan se olla muutakin!Itsellä noroviirus voisiko joku auttaa mua? Kysymys on miten saada vatsa kivut pois?