Mitä voisi laittaa kirppikselle hinnaksi Iittalan ultima thule laseille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
Minulla on tuolla kaapissa tilaa viemässä Iittalan isoja juomalaseja, ja nyt ajattelin, että vien ne kirppikselle myyntiin, kun olen muutakin viemässä. Mutta mitä laittasin hinnaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmmm.. Iittalan sivuilla nuo oli 19,80 2kpl. Puolet siitä? Itse en noista laseista tykkää, mut sillä hinnalla voisin jo ostaa. Tai vaikka 12-14 euroa/2kpl.

Ja tämä siis sellainen matala leveä lasi.

Kuusi kappaletta niitä on, sain ne joku vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi, mutta ei ole ollut käyttöä. Itse ajattelin, että laittasin 4 euroa kappaleelle. Eli se ei sitten olisi liikaa ainakaan näiden ehdotettujen perusteella.

Siis näitäkö:

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/K950030

Muista vähentää tosta hinnasta 3-5? niin saat ns. markettihinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/K950032

Eli kyseessä tällaiset julmetun isot tilan viejät.

4eurolla ne viedään sulta heti ja joku myy ne 14e vähintään eteenpäin..

Kuusi kappaletta niitä on, sain ne joku vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi, mutta ei ole ollut käyttöä. Itse ajattelin, että laittasin 4 euroa kappaleelle. Eli se ei sitten olisi liikaa ainakaan näiden ehdotettujen perusteella.

Mieti nyt vielä. Ovat kuitenkin arvotavaraa ja lahjaksi saatuja. Merkittömät krääsälasit ovat asia erikseen, niitä voi myyskennellä huolettomammin. Etkö voisi ottaa noita vaikka pyhäkäyttöön? Tai antaa edelleen jollekulle toiselle lahjaksi, jos et todellakaan halua niitä itse pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja gab:

Mieti nyt vielä. Ovat kuitenkin arvotavaraa ja lahjaksi saatuja. Merkittömät krääsälasit ovat asia erikseen, niitä voi myyskennellä huolettomammin. Etkö voisi ottaa noita vaikka pyhäkäyttöön? Tai antaa edelleen jollekulle toiselle lahjaksi, jos et todellakaan halua niitä itse pitää.

Ai ne olikin noita olutlaseja, toi pyhäkäyttö ei sitten ihan natsannut. Entäs pirtelölaseiksi, jos teillä ei olutta juoda?

Alkuperäinen kirjoittaja gab:

Siis jos olisivatkin jotain normaalia kokoa, niin tokikin olisivat käytössä, mutta eipä tuollaisia lähes neljän desin tuoppeja tule käytettyä. Vanhempani tiesivät, että olutta meillä aina juodaan välillä kavereidenkin kanssa, niin ajattelivat että noita laseja meillä tulisi käytettyä. Ovat vaan epämukavat käteenkin ja vievät todellakin kaapista paljon tilaa, kun ei voi edes mitenkään pinota päällekkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Minulla on tuolla kaapissa tilaa viemässä Iittalan isoja juomalaseja, ja nyt ajattelin, että vien ne kirppikselle myyntiin, kun olen muutakin viemässä. Mutta mitä laittasin hinnaksi?

Yhteistyössä