M
myyjä
Vieras
Minulla on tuolla kaapissa tilaa viemässä Iittalan isoja juomalaseja, ja nyt ajattelin, että vien ne kirppikselle myyntiin, kun olen muutakin viemässä. Mutta mitä laittasin hinnaksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmmmm.. Iittalan sivuilla nuo oli 19,80 2kpl. Puolet siitä? Itse en noista laseista tykkää, mut sillä hinnalla voisin jo ostaa. Tai vaikka 12-14 euroa/2kpl.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Montako kappaletta sulla niitä on? Ehkä kannattaisi myydä settinä, esim. 6 kpl 30e.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/K950032
Eli kyseessä tällaiset julmetun isot tilan viejät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuusi kappaletta niitä on, sain ne joku vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi, mutta ei ole ollut käyttöä. Itse ajattelin, että laittasin 4 euroa kappaleelle. Eli se ei sitten olisi liikaa ainakaan näiden ehdotettujen perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuusi kappaletta niitä on, sain ne joku vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi, mutta ei ole ollut käyttöä. Itse ajattelin, että laittasin 4 euroa kappaleelle. Eli se ei sitten olisi liikaa ainakaan näiden ehdotettujen perusteella.
Mieti nyt vielä. Ovat kuitenkin arvotavaraa ja lahjaksi saatuja. Merkittömät krääsälasit ovat asia erikseen, niitä voi myyskennellä huolettomammin. Etkö voisi ottaa noita vaikka pyhäkäyttöön? Tai antaa edelleen jollekulle toiselle lahjaksi, jos et todellakaan halua niitä itse pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja gab:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuusi kappaletta niitä on, sain ne joku vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi, mutta ei ole ollut käyttöä. Itse ajattelin, että laittasin 4 euroa kappaleelle. Eli se ei sitten olisi liikaa ainakaan näiden ehdotettujen perusteella.
Mieti nyt vielä. Ovat kuitenkin arvotavaraa ja lahjaksi saatuja. Merkittömät krääsälasit ovat asia erikseen, niitä voi myyskennellä huolettomammin. Etkö voisi ottaa noita vaikka pyhäkäyttöön? Tai antaa edelleen jollekulle toiselle lahjaksi, jos et todellakaan halua niitä itse pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:Minulla on tuolla kaapissa tilaa viemässä Iittalan isoja juomalaseja, ja nyt ajattelin, että vien ne kirppikselle myyntiin, kun olen muutakin viemässä. Mutta mitä laittasin hinnaksi?