Mitä voi syödä, ettei kuole?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mä siis tottapuhuakseni en ole kovinkaan kiinnostunut siitä mitä syön ja mun mielestä tää ruokatouhu on mennyt jo ihan naurettavan överiksi.

Joten josko joku kertois mulle, että mitä sitä sitten saa syödä, jotten kuole ruoasta aiheutuvista syistä.

Omalle pihalle ei voi laittaa mitään kasvamaan kun siellä saattaa olla raskasmetalleja ja kraavesikin on lämpimänä täynnä pöpöjä ja kaikenmaailman hippusia eikä sitä saisi ruoanlaitossa käyttää ettei sairastau ja kuole pois.

Kaikenmaailman marinadit, E-koodit, ranskalaiset, limut, kermat, joghurtit, vauvojen hedelmäsoseet yms. kun uutisointien mukaan tappaa, niin mitä ihmettä sitä sitten enää voi syödä?

Mä jsut meinasin ehdottaa kaikkea tutkittua ja turvallista E koodiruokaa.
Nehän on terveellisimmästä päästä kaikki. Ei rasvaa eikä lisättyä sokeria :xmas:

Ja eihän niit Ee koodei sais syöttää ellei ne olis tutkittui ja turvallisiiiiiiiii :whistle:

Miun äiti just ilmotti et ei enää halua syödä lihaa kun elämille kuulemma syötetään jatkuvasti antibioottia :xmas:

Kyllähän se vähän kannattaa tietty katsoa mitä suuhunsa laittaa, mutta jos liikaa alkaa miettimään, niin ehtii kyllä kuolla nälkään ja janoon siinä välissä kun muut ovat jo syöneet hunajamarinoidut kanansa.

Ehkä olis parempi kun vaan kehitettäis sellanen pilleri, missä olis kaikki mitä ihminen elääkseen tarvii. Ei tarvis syödä muuta, eikä näin ollen sais itseensä mitään myrkkyjäkään :D.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miun äiti just ilmotti et ei enää halua syödä lihaa kun elämille kuulemma syötetään jatkuvasti antibioottia :xmas:

Kyllähän se vähän kannattaa tietty katsoa mitä suuhunsa laittaa, mutta jos liikaa alkaa miettimään, niin ehtii kyllä kuolla nälkään ja janoon siinä välissä kun muut ovat jo syöneet hunajamarinoidut kanansa.

Sekin vielä. Eli ei auta että ostaa marinoimatonta tai luomua...kun yhtälailla nekin elukat on sitten antibiootteja popsineet.

Mun mielestä siis on ihan hyvä juttu että joku jaksaa olla kiinnostuneempi kuin minä siitä, mitä suuhunsa tunkee sillä se saattaa olla jopa ihan fiksua. Mutta kun mä vähän epäilen että ihan oikeasti aika vähissä on ne, mitä voi syödä vailla pienintäkään huolenhäivää siitä, ettei siihen sitten kuole jne.

Jatkuvasti uutisoidaan uusista löydöistä...mikä tilanne mahtaa olla 20 vuoden päästä?

Eikö nämä ruokavaliostaan äärimmäisen tarkat sitten käytä myöskään alkoholia...kun eikös sekin tuhoa aivosoluja?

syöt mitä syöt, kuhan syöt paljon erilaista. :D ja nii ettei kiloja kerry. jos alkaa jokasen syöpääaiheuttavan ja maksaankertyvän ja aivojavahingoittavan takia hötkyillä ni ei sitä kai voi enää muuta ku kuolla nälkään.

Kun ostan jotain kaupasta en minä tutki nitä lisäaineita niissä on.Ostan mitä tarvii ja hengissä olen pysynyt.Eikä ole lääkärissä tarvinnut käydä.Ainakin 20 vuotta kun viimeksi kävin.