Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Onko sulla siihen turvaverkko? Missä se muuten on?
Miksi te siitä luovutte?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Onko sulla siihen turvaverkko? Missä se muuten on?
Miksi te siitä luovutte?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiippuu trampan laadustakin, mä ostin parhaimman urheilija+talvikäyttöön sopivan, maksoi turvaverkkoineen + rahteineen reilu 700
Alkuperäinen kirjoittaja olava:voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantienei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja olava:voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantienei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:
Sit ois sellanen vesitrampoliini, jota voi käyttää myös maalla, halvempi :kieh: se on vajaa 3m...kai...
Alkuperäinen kirjoittaja olava:voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantienei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Trampoliini![]()
:headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O Mulla on ongelmia trampoliinien suhteen :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olava:voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantienei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:
Turhuuksiin? Onko lasten liikkuminen turhaa? Aika harvassa kaupunkipihassa mahtuu juosta nykyään. Ja monet ei anna lastensa juosta tai pomppia sisällä sohvilla tai sängyillä.
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja olava:voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantienei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:
Turhuuksiin? Onko lasten liikkuminen turhaa? Aika harvassa kaupunkipihassa mahtuu juosta nykyään. Ja monet ei anna lastensa juosta tai pomppia sisällä sohvilla tai sängyillä.
heh meillä on kaks heehtaaria maata jolla juostaja pomppia