Mitä voi pyytää trampoliinista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malviina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Onko sulla siihen turvaverkko? Missä se muuten on?
Miksi te siitä luovutte :D ?

ei oo turvaverkkoa. Kristiinankaupungissa. Muutetaan kerrostaloon.
Mut tää ei ollu myynti ilmoitus, vaan kysyin mitä sellainen voi maksaa? :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eiippuu trampan laadustakin, mä ostin parhaimman urheilija+talvikäyttöön sopivan, maksoi turvaverkkoineen + rahteineen reilu 700

jo hinnasta näet ettei ole mikään huippu tramppa, mutta hyvin pidetty perustramppa :D

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantien :( ei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:

Turhuuksiin? Onko lasten liikkuminen turhaa? Aika harvassa kaupunkipihassa mahtuu juosta nykyään. Ja monet ei anna lastensa juosta tai pomppia sisällä sohvilla tai sängyillä.

voi kökkö... isäntä teilas mun ideani samantien :( ei kuulemma ole varaa tolasiin turhuuksiin :headwall:

Turhuuksiin? Onko lasten liikkuminen turhaa? Aika harvassa kaupunkipihassa mahtuu juosta nykyään. Ja monet ei anna lastensa juosta tai pomppia sisällä sohvilla tai sängyillä.

heh meillä on kaks heehtaaria maata jolla juosta :) ja pomppia

heh meillä on kaks heehtaaria maata jolla juosta :) ja pomppia

ok

Yhteistyössä