mitä voi pyytää libero pupumerkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja libbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja että näinkin voi tapahtua:
no miks et sitten ite käytä niitä, naurettavaa rahan kerjuuta jostain pupu merkeistä :)

no on kuule vaippoja ostettu niin paljon että nämä on jääny yli. itse just postitin ne maksimi merkit eli 90 merkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Eli noilla merkeillä saa sieltä Liberon kerhosta vielä tavaraa, mutta nämä kuittihommelit on vissiin näitä kaupoissa olevia kampanjoita varten?

just näin. mä just katoin et jos otan tytölle 2 osaisen pyjaman, sit ison libbe pupun (tyttö rakastaa näitä pupuja) sit lisäksi cd-levy tai kirja.

mutta siis mitä te maksaisitte näistä merkeistä?

Mulla oli merkkejä PALJON (2 vaippaikästä, ja kesästä 2007 asti niitä keränny). Tilasin sieltä ite sen kivan pupu-pyjaman, ja lahjotin pois loput merkit. En mä niistä mitään kehtais pyytää (enkä kyl ite maksaiskaan), kun ovat kuitenkin ilmaseks saatu (vaippoja pakko ostaa, joten merkit tulee mukana, halus tai ei) ja ne on ilmaislahjoja mitä sieltä saa... Postikulut toki voi pyytää, mut niihinkin taitaa riittää tavallinen kirjemerkki.

Ihan oikeestikko tommosista joku maksaakin? Mä vaan postittaisin, ja jos oisin ahne, niin pyytäisin postimerkin palkaksi:O). Kaitpa ne vaipat on ostettu ihan tarpeeseen, eikä pupumerkkien takia?y

Yhteistyössä