Mitä virpojille, kun budjetti on max 0.50e/virpoja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köyhä"

Vieras
eli nyt ei ole rahaa laittaa juuri mitään virpojien palkkioihin, ja niitä täällä käy varmaan ainakin sellaiset 3 ryhmää jossa kaikissa virpojia 2-4. Eli kehtaako antaa halvimmat mahdolliset pääsiäismunat (mitä ne nyt maksaa 30-40c), tai pikkupatukat?

Entä jos virpojia on 3-4 ryhmä ja virpovat yhdellä oksalla, annatteko kaikille kuitenkin palkkiot?

Vai pitäisikö vaan suosiolla olla avaamatta ovea kun en voi kalliimpia palkkoja antaa??

Mä oon joka vuosi ostanu ison kasan suklaamunia, varmaan halvimpia (aina niitä mitkä on tarjouksessa), ja muna per virpoja on ollut palkka. Kait on kelvannu kun tulevat seuraavanakin vuonna.
Omat on saanut palkkana kaikkea mahdollista vaikka nyt esim hedelmiä, patukoita, tikkareita 20s-1e rahaa, kiiltokuvia, tarroja

Ostin just läjän tikkareita, cittarista sai 10 kpl 1,10e pussissa. Muistaakseni myös s-ryhmä myy vastaavaa halpispussia. Täällä virpojia voi käydä 20 kpl ihan helposti.

Onko tämäkin mennyt näin kaupalliseksi?! Eli odottaako virpojat nykyään hienoja kalliita suklaamunia?! Eikö niiden ostaminen olisi lasten vanhempien tehtävä...Jos muiden oville menevät, pääasia kai on se, että saa jotain...Silloin kun itse olin lapsi, ihmiset antoivat pari kolikkoa tai banaaninkin (itse en käynyt virpomassa mutta kaverit kävi) eikä siitä kukaan marissut.

Ostat tosiaan niitä ihan pieni suklaamunia ja annat jokaisella lapselle pari.

Minä olen jakanut niitä pääsiäsipussissa myytäviä pieniä suklaapatukoita. Ja kyllä olen antanut ryhmän jokaiselle jäsenelle erikseen palkan.

Meillä pohjanmaalla virvotaan vasta viikon päästä pääsiäislauantaina!

suosittelen pitämään oven kiinni jos tuon enempää ei ole satsata lasten suurella vaivalla tekemiin oksiin ja niiden palkkoihin :(

Novoi jeesus, "suurella vaivalla tekemiin oksiin"..
Valitettavasti jotkut ipanat teippaavat vain pikaisesti sulan tai ehkä toisenkin pajunoksaan kiinni ja odottavat sitten hirveitä määriä rahaa ja karkkia.
Minä suosittelisin katsomaan vähän kuinka paljon on vaivaa nähty ja antamaan sitten sen mukaan,jos ei ole varaa antaa kuin yksille virpojille karkkia niin sitten ei avaa ovea toisille.
Meillä ei avata ovea virpojille ollenkaan, vaikka yksi lapsi on meilläkin.
Ei ole varaa ostella karkkia naapureiden lapsille/tuntemattomille kun ei rahat riitä omaankaan ruokaan..

Alkuperäinen kirjoittaja leidi on tö haus;23591029:
Minä olen jakanut niitä pääsiäsipussissa myytäviä pieniä suklaapatukoita. Ja kyllä olen antanut ryhmän jokaiselle jäsenelle erikseen palkan.

Meillä pohjanmaalla virvotaan vasta viikon päästä pääsiäislauantaina!

Meillä pohjanmaalla trullitellaan lankalauantaina.

No ilman muuta kehtaa laittaa halvempia munia, cittarissa on ainakin PALLERO munia jotka 29sent.. Mulla on sellainen tunne että lapset tykkää eniten just noista munista joissa joku yllätys. :)

Yhteistyössä