Mitä viemisiä juuri synnyttäneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HATTISVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HATTISVA

Vieras
Siinäpä melkein olikin kysymykseni..
Ystäväni on juuri synnyttänyt ja menen häntä ja vauvaa katsomaan. Mitä mukavaa voisin viedä molemmille? Vauvalle ostin jo vaatteet mutta mitä muuta?

ruoan kannalla minäkin olen :) kaikki hyvä maistui (varsinkin kun oli ollut raskausdiabetes) mutta olin kyllä erittäin kiitollinen anopilleni myös siitä että parin ekan päivän ruoat oli pakattuna jääkaapissa kun tulin kotiin <3

Jotain söpöä pikkuvaatetta pikkuiselle. Jokainen vauva ansaitsee edes vähän uusia ihanuuksia vaikka vaatteita olisikin. Ja tuoreita mansikoita ja minisamppis! =) Tästä olisin itse riemastunut!

Sitä mitä monet muutkin: kukkia, herkkuja, lehtiä.. Jotain sellaista mistä tulee hyvä mieli.

Mä en juuri muuten juorulehtiä lue, mutta sairaalassa kyllä luin. Ei tarvinnut niin kovin vakavasti syventyä :)

Sain itse sairaalaan ison irtokarkkipussin ja kuivattuja luumuja.
Vauva sai pehmolelun ja se olikin sitten sairaalassaoloajan hänen sängyssään.

Sitten kun menee kotiin katsomaan vauvaa voi viedä jotain tavaraa, mutta sairaalaan sopii paremmin syötävä äidille.

Vaippoja tarvitaan aina. Mut jos kestoilee, ei halua kertiksiä ja päinvastoin, niin jos tietää kumpia käyttää, joko kestovaippa tai kertispaketti. Tai sit ihan vaan pullat kahvipöytään. Ja harsoja ei ole ikinä liikaa, vaikkei kestoilisikaan, niin ne käy pyyhkeinä, puklurätteinä ja vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Herkkuja. Esim. jotain ihania mehuja.

tuo on muuten hyvä! Kun imetys lähti käyntiin, mä join litratolkulla. Ostin semmoisia 5 litran pöniköitä mehua, kun aina imetyksen jälkeen oli aivan hirvittävä jano. Eikä tommosta isopa pöniklkää kauaa juonu:D