Mitä viedä ns.kesälomalahjaksi pph:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;24088694:
WTF, mikä kesälomalahja ja miksi?!

Jotkut ovat niin kohteliaita toisiaan kohtaan että vievät viemisiä moneen juttuun, vaikkapa ihan vieraillessakin vain. toki sitä on vaikea ymmärtää ja varsinkaan toteuttaa ellei siihen ole tottunut pienestä pitäen.

[QUOTE="vieras";24088740]Jotkut ovat niin kohteliaita toisiaan kohtaan että vievät viemisiä moneen juttuun, vaikkapa ihan vieraillessakin vain. toki sitä on vaikea ymmärtää ja varsinkaan toteuttaa ellei siihen ole tottunut pienestä pitäen.[/QUOTE]

Onko pph:n kesäloma jollekin tosiaan niin iso asia että vaatii ihan lahjan? Huh huh. Eipä ihme että täällä jatkuvasti valitetaan kurjuutta ja rahattomuutta kun sitä syydetään mihin sattuu, tässä tapauksessa minun mielestäni ihan tarpeettomaan.

Mä mietein just ihan samaa ku ap. Sit mä tulin siihen tulokseen et jos vaikka jonkun kukkasen veis :) ja mä haluan ihan sitä varten viedä pph:lle sen kukkasen, koska mä arvostan hänen työtään erittäin paljon ja haluan siitä myös kiittää häntä. Mun mielestä se on hieno ele ja kertoo että hoitolasten vanhemmat arvostavat tämän hoitajan työtä ja osoittavatsen tällä tavoin.

Kiva saippua. Perhepäivähoitajilla kuluu paljon saippuaa.

meidänkin lapsi sai aikoinaan hoitajaltaan joulu-, synttäri- ja lomalahjat. Kesälomalahja oli pieni suloinen itse virkattu pehmoeläin. Eläin oli vielä sama, joksi hoitotäti lastani kutsui :)

Yhteistyössä