Mitä viedä lahjaksi..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummi

Vieras
Sain perjantaina tekstarilla synttärikutsun kummilapsen synttäreille, jotka ovat tänään.

En osannut edes odottaa kutsua, sillä lapsi on minun ja exän yhteinen kummilapsi ja ko. lapsen vanhemmat ovat "valinneet" eromme jälkeen exän kanssa yhteydenpitämisen.

Nyt probleemana, että mitä ihmettä vien lahjaksi... On muuttoviikonloppu, joten en ole päässyt kauppaan mitään ostamaan. Kortteja löytyy jostain muuttolaatikosta.

Kyseessä tyttö ja vuosia tulee täyteen 12.

Exän kanssa on tavaksi jo vakiintunut, että kumpikin hoitaa itse lahja-asiat kaikkiin kummilapsiin nähden omien perheidensä kanssa eli ei voimia yhteen. ;-)

Olen itse kyllä huomioinut tämän lapsen joka synttärit ja joulut ym. Nämä muistamiset vaan ovat olleet sellaisia "paketti ovesta sisään". Viime joulun jälkeen olen nähnyt lapsen äidin kerran kaupassa, joten olin jo ehtinyt asennoitua niin, että minua ei enää kaivata. Virhe tietysti luulla niin, mutta että parin päivän varoitusajalla tekstarikutsu...

Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
Nämä muistamiset vaan ovat olleet sellaisia "paketti ovesta sisään".

Niin, tarkennan vielä, että tämä johtuu taas lapsen isästä. Hän ei katso edes päin minua. En siis koe olevani heille tervetullut.

Exän kanssa on tavaksi jo vakiintunut, että kumpikin hoitaa itse lahja-asiat kaikkiin kummilapsiin nähden omien perheidensä kanssa eli ei voimia yhteen. ;-)

=) Silloin asia onkin akvarelli.

Nämä muistamiset vaan ovat olleet sellaisia "paketti ovesta sisään".

Niin, tarkennan vielä, että tämä johtuu taas lapsen isästä. Hän ei katso edes päin minua. En siis koe olevani heille tervetullut.

Onpa kurjaa. Noloa käytöstä kummilapsen vanhemmilta, jos olet muistanut lasta joka joulu ja synttäri ja sunhun ei pidetä heidän puoleltaan mitään yhteyttä. Vie 20 eur kirjekuoressa ja karkkipussi, eiköhän siinä ole tarpeeksi.

Yhteistyössä