Mitä veisin 5v tytölle viemisinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli sellainen puolituttu kaveri, jolla on vuoden vanhempi tyttö kuin omani ja tämä kaverini aina myy tyttönsä vaatteita minulle. Saan siis valita pieneksi jääneistä vaatteista ja sitten hän sanoo niille jonkun hinnan.

Veisin tälle tytölle taas jotain pientä lahjaa kiitoksena vaatteista. Siis vaikka äidillensä maksankin niistä, mutta kiva minusta silti aina muistaa vähän sitä tyttöäkin, jonka vaatteita ne ovat.

Ehdottakaa mitä ostaisin?

Riippuu varmaa vähän siitä, että mistä kyseinen tyttö tykkää. Jos hän on autoja rakastava poikatyttö, niin ainakaan helmet eivät ihan ensimmäisenä tuli minulle mieleen.

Mitä tahansa Hello Kittya: kyniä, vihkoja, leluja ja vaatteitakin löytyy. Itse varmaan ostaisin esim. T-paidan jos tietäisin tytön koon. Oma tyttäresikin varmaan tietää mistä tytöt tällä hetkellä tykkäävät, itse oon huomannut, et oma 5 v. on aika lyömätön näissä lahja-asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinn....:
Riippuu varmaa vähän siitä, että mistä kyseinen tyttö tykkää. Jos hän on autoja rakastava poikatyttö, niin ainakaan helmet eivät ihan ensimmäisenä tuli minulle mieleen.

No en tunne tätä tyttöä kyllä mitenkään erityisesti, mutta kyllä hän käsittääkseni on tälläistä prinsessatyyppiä enemmän kuin poikatyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mitä tahansa Hello Kittya: kyniä, vihkoja, leluja ja vaatteitakin löytyy. Itse varmaan ostaisin esim. T-paidan jos tietäisin tytön koon. Oma tyttäresikin varmaan tietää mistä tytöt tällä hetkellä tykkäävät, itse oon huomannut, et oma 5 v. on aika lyömätön näissä lahja-asioissa.

Niin ajattelinkin tuossa, että sitä voisi kyllä mennä tuon tytön kanssa kaupoille katselemaan, että mitä hän tahtoisi antaa.