Mitä vauvalle mukaan yökylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Meidän 2,5kk vauva on menossa yöksi mummolaan ja mietinkin että mitä sille mukaan? Maitoa, vaippoja, pulloja, tutteja, vaihtovaatteita, lämpimästi ulkovaatteita, vaunut, lakanat, peitto, rätti... sänky sieltä löytyy vauvalle. Tarviiko muuta?? Mulle ei nyt tuu muuta mieleen mitä päivittäin tarvis.

Ja en nyt sit pyytänyt mitään saarnoja siitä että onko "sallittua" viedä ton ikänen hoitoon vai eikö.

luulisin että tuossa sun listassa on kaikki. Isommille olen laittanut varalta Panadolia kassiin, mutta noin pienelle sitä ei saa antaa, joten sitäkäään ei tartte:) Riippuu paikasta minne viet, eli onko siellä jos jotain olet unohtanut.

[QUOTE="äiti";23124178]Meidän 2,5kk vauva on menossa yöksi mummolaan ja mietinkin että mitä sille mukaan? Maitoa, vaippoja, pulloja, tutteja, vaihtovaatteita, lämpimästi ulkovaatteita, vaunut, lakanat, peitto, rätti... sänky sieltä löytyy vauvalle. Tarviiko muuta?? Mulle ei nyt tuu muuta mieleen mitä päivittäin tarvis.

Ja en nyt sit pyytänyt mitään saarnoja siitä että onko "sallittua" viedä ton ikänen hoitoon vai eikö.[/QUOTE]

No alle vuoden ikäistä ei jätetä yökylään! Et saarnoja kaivannut, mutta mikä meno on niin tärkeä, että jätät noin pienen yökylään??

[QUOTE="mie";23124391]No alle vuoden ikäistä ei jätetä yökylään! Et saarnoja kaivannut, mutta mikä meno on niin tärkeä, että jätät noin pienen yökylään??[/QUOTE]

Ja mikähän sääntö niin sanoo? Ihan vaan lähdetään miehen kans juhlimaan hääpäivää.

toi ketä sanoo et pitää olla äidin aina kotona ensimmäisen vuoden, on vaan niin kade ku ketään ei suostunu sen lasta ikinä hoitamaan tai mies jäämään lasten kaa.. nii nähtyjä :D

Onko vauvalla jo joku lempilelu, pehmo tai vastaava? Minä laittaisin hoitolaukkuun vielä mukaan lelun tai pari, joilla mummo voi sitten viihdyttää vaavia :) Ainakin meidän vauva alkoi tuossa iässä tykätä leluista.

Katkerat mammat taas täällä kateellisina huutelee! :D Ei mitään rajaa. Kyllä se elämä joskus teillekin hymyilee... ehkä!

Ap, kuulostaa hyvältä. Nauttikaa vapaaillasta. :)

[QUOTE="mie";23124391]No alle vuoden ikäistä ei jätetä yökylään! Et saarnoja kaivannut, mutta mikä meno on niin tärkeä, että jätät noin pienen yökylään??[/QUOTE]

Heh, hyvää lauantai-iltaa sinullekin!

Tässähän oli taas niin hienot perustelut että, rakastettavia nämä järjen riemuvoitot jotka tulevat markkinoimaan omia mututuntumalta heitettyjä mielipiteitään the totuuksina ihmisille, jotka eivät niitä ole todellakaan kysyneet :D

[QUOTE="vieras";23125294]Katkerat mammat taas täällä kateellisina huutelee! :D Ei mitään rajaa. Kyllä se elämä joskus teillekin hymyilee... ehkä! QUOTE]
Äläs nyt, kohta sieltä tullaan vakuuttamaan että "minulla ei ole MITÄÄN TARVETTA hylätä omaa lastani omien menojen vuoksi, olen onnellinen kun sämpylät on pistetty uuniin, ihana vauva tuhisee sylissä ja saan viettää lauantai-iltaani arvostelemalla muiden tekemisiä mammapalstalla" :D

No niin hyvin pärjäs, noiden lisäksi tosiaan pistin sit vielä muutaman lelun sille mukaan :)

Toivottavasti nyt ei vauvan koko elämä ole pilalla ;) sehän on voinut vaikka saada jotain traumoja vaikka oli tosi tyytyväisenä ollut.