V
vieras
Vieras
niin..mitä kaikkea te hommaatte vauvalle ja sen hoitoon? itse en pakkausta ota että kaikki pikku tilyhilykin hommattava itse...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kahen äiti:ottaisin ehdottomasti pakkauksen,tulee halvemmaksi,
lisäksi vaunut,kaukalo,sitteri,hoitoalusta..
Alkuperäinen kirjoittaja kahen äiti:ottaisin ehdottomasti pakkauksen,tulee halvemmaksi,
lisäksi vaunut,kaukalo,sitteri,hoitoalusta..
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:sideharsorättejä paljon, tietty perusvaatteet. mä en ole kans koskaan ottanu pakettia koska sisältää mulle paljon turhaa ja tyhmännäköisiä vaatteita. kirppareilta saa uudenveroisia vaatteita ym. ihan puoli ilmaseks.
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:sideharsorättejä paljon, tietty perusvaatteet. mä en ole kans koskaan ottanu pakettia koska sisältää mulle paljon turhaa ja tyhmännäköisiä vaatteita. kirppareilta saa uudenveroisia vaatteita ym. ihan puoli ilmaseks.
juu mut saa lisäks muutaki ku vaatetta..ottasin pakkauksen!!
Alkuperäinen kirjoittaja ***:En ole ap, mutta kommentoin silti tuohon miksi ei ota pakkasta. Itse en myöskään ottanut pakkausta, koska ostin lähes samat kuteet kuin pakkauksessa on kirpputorilta todella halvalla.Noista äp:n vaatteista kun ei paljon pyydetä ja sai valkata kivoimman näköiset vaatteet. Muutenkin ostin (ja ostan edelleen) paljon kirpputoreilta ja sain sillä 140? todella paljon enemmän kuin mitä pakkaus sisälsi. Lisäksi sain paljon tavaraa (mm. harsoja) kavereiltani.
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:sideharsorättejä paljon, tietty perusvaatteet. mä en ole kans koskaan ottanu pakettia koska sisältää mulle paljon turhaa ja tyhmännäköisiä vaatteita. kirppareilta saa uudenveroisia vaatteita ym. ihan puoli ilmaseks.
juu mut saa lisäks muutaki ku vaatetta..ottasin pakkauksen!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huvittavaa se, että toisten mielestä pakkaus pitää ottaa sen takia, koska on arvokkaampi kuin se 140e. Siis miksi on järkevämpää ottaa itselle turhaa tavaraa kuin ottaa se raha ja ostaa tarpeellista?
Itse otin sen esikoiselle, mutta en enää seuraaville.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huvittavaa se, että toisten mielestä pakkaus pitää ottaa sen takia, koska on arvokkaampi kuin se 140e. Siis miksi on järkevämpää ottaa itselle turhaa tavaraa kuin ottaa se raha ja ostaa tarpeellista?
Itse otin sen esikoiselle, mutta en enää seuraaville.
peesi peesi...