mitä varusteita vauvalle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sideharsorättejä paljon, tietty perusvaatteet. mä en ole kans koskaan ottanu pakettia koska sisältää mulle paljon turhaa ja tyhmännäköisiä vaatteita. kirppareilta saa uudenveroisia vaatteita ym. ihan puoli ilmaseks.

Alkuperäinen kirjoittaja kahen äiti:
ottaisin ehdottomasti pakkauksen,tulee halvemmaksi,
lisäksi vaunut,kaukalo,sitteri,hoitoalusta..

en puhunut mikä tulee halvemmaksi ja mikä ei..en tykkää pakkauksen sisällöstä. KAMALIA! haluan itse hommata...tai jo suueimman osan hommannutkin..mut jotain viel...mitäpä muut?

Alkuperäinen kirjoittaja kahen äiti:
ottaisin ehdottomasti pakkauksen,tulee halvemmaksi,
lisäksi vaunut,kaukalo,sitteri,hoitoalusta..

ei muuten tule halvemmaksi oon ostanu kirppareilta 2 äp laatikollista vaatteita ja tarvikkeita ja niitä on jo ihan liikaakin eikä mulla ole mennyt kun n. 100? ja kaikki on uudenveroisia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
sideharsorättejä paljon, tietty perusvaatteet. mä en ole kans koskaan ottanu pakettia koska sisältää mulle paljon turhaa ja tyhmännäköisiä vaatteita. kirppareilta saa uudenveroisia vaatteita ym. ihan puoli ilmaseks.

juu mut saa lisäks muutaki ku vaatetta..ottasin pakkauksen!!

En ole ap, mutta kommentoin silti tuohon miksi ei ota pakkasta. Itse en myöskään ottanut pakkausta, koska ostin lähes samat kuteet kuin pakkauksessa on kirpputorilta todella halvalla.Noista äp:n vaatteista kun ei paljon pyydetä ja sai valkata kivoimman näköiset vaatteet. Muutenkin ostin (ja ostan edelleen) paljon kirpputoreilta ja sain sillä 140? todella paljon enemmän kuin mitä pakkaus sisälsi. Lisäksi sain paljon tavaraa (mm. harsoja) kavereiltani.

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:

ihme pakkaus mielipide keskustelu tuli..kun se jakaa varmasti mielipiteet..ne jotka haluu ottaa sen!!! mäotin yhdelle ja nyt neljäs tulossa..enkä todelllakaan ota..ei ole mun juttu. sama se mitä sillä 140e saa...sain paljon ja juuri sitä mitä halusin! tämän ketjun kysymys oli että mitä varusteita vauvalle!!??

Pakkauksessa ei mitään erikoista vauvalle tule. Pyyhe ja peitto pitää hommata muutenkin, mutta äp:n peitto on muutenkin huono, joten kannattaa hankkia parempi, ja yhden lakanan vajaus ei sekään missään tunnu. Moni tykkää makuupusseista, mutta meillä ei sillekään käyttöä ollut, lopulta tein siitä turvakaukaloon pussin että pääsin siitä eroon nurkista pyörimästä. Niitäkin saa valmiina ja ovat yleensä parempia kuin tuo vaikka hyvin toikin asiansa ajoi. Niin joo ja sideharsot on kanssa käteviä, mutta niitä ei montaa pakkauksessa tule ja niitä tarvitsee kuitenkin yleensä enemmän.

En ole itse ottanut pakkauksia ja suosittelen sinullekin lämpimästi samaa ratkaisua! Pakkauksessa tulee niin vähän tarpeellista tavaraa, että 140 euron hinta siitä on tosi korkea.

harsoliinoja, sänky, petivaatteet, vaippoja, turvakaukalo, hoitopöytä, vaipat, vauvaöljyä, perusvoidetta, bebanthenia, vauvan tukkaharja, kuumemittari, suolaliuosta, nenäpumppu, vaatteita, mukaanlukien bodyja, potkuhousuja, myssy, tumput, sukkia, ulkovaatteet, joku lämmin villa- fleece- tai pumpuliasu, vaunut, hyttysverkko, sadesuoja, hoitolaukku, makuupussi, froteemuovia, kosteuspyyhkeitä, itkuhälytin, rintapumppu, (tuttipulloja, tutteja, korviketta), topsipuikkoja, septidiniä, vanulappuja, cuplatonia, panadol-suppoja, kylpyamme, pyyhkeitä, jotain värikkäitä helistimiä, vakuutus, kantoliina, sitteri.

Ihan itse voi päättää mitä näistä haluaa hankkia etukäteen ja uskoo että tulee tarpeeseen. Kaikkeahan saa tarpeen mukaan hankkia vasta tarpeen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
En ole ap, mutta kommentoin silti tuohon miksi ei ota pakkasta. Itse en myöskään ottanut pakkausta, koska ostin lähes samat kuteet kuin pakkauksessa on kirpputorilta todella halvalla.Noista äp:n vaatteista kun ei paljon pyydetä ja sai valkata kivoimman näköiset vaatteet. Muutenkin ostin (ja ostan edelleen) paljon kirpputoreilta ja sain sillä 140? todella paljon enemmän kuin mitä pakkaus sisälsi. Lisäksi sain paljon tavaraa (mm. harsoja) kavereiltani.

juurikin näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:

ei kaikille pakkauksen tarvikkeet ole tarpeellisia! kelan sivuilta kyllä näkee mitä paketissa on, ja ihan ylihinnoiteltu taitaa olla tavarat.
en minä ainakaan tarvitse kestovaippoja (äp:ssä ei ole enää muita) kortsut on ihan turhia, samoin typerät kuvakirjat ja se iänikuinen helistin.. pelkkien kynsisaksien ja sideharsorättien takia ei varmaan kannata pakettia ottaa kun vaatteetkaan siinä ei silmää miellytä..

Huvittavaa se, että toisten mielestä pakkaus pitää ottaa sen takia, koska on arvokkaampi kuin se 140e. Siis miksi on järkevämpää ottaa itselle turhaa tavaraa kuin ottaa se raha ja ostaa tarpeellista?

Itse otin sen esikoiselle, mutta en enää seuraaville.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huvittavaa se, että toisten mielestä pakkaus pitää ottaa sen takia, koska on arvokkaampi kuin se 140e. Siis miksi on järkevämpää ottaa itselle turhaa tavaraa kuin ottaa se raha ja ostaa tarpeellista?

peesi peesi...

Hyviä listauksia edellä. Lisäisin listaan nenäfridan, eli sen pienten räkäimurin. Meillä on tarvittu ihan yleisen tukkoisuuden takia, ei ole edes flunssaa ollut.

Itse olen tykännyt käyttää ihan pienellä nimen omaan kietaisumallisia bodypaitoja , ei tartte päätä kaula-aukosta pujotella. Ja yöksi siihen kaveriksi puolipotkarit. Helpottaa vaipanvaihtoa, Kyläilyvaatteena on sitten jotain hienompaa söpöä. :)

peesi peesi...

Itse otin pakkauksen, koska eka lapsi ja sain sieltä mm.
kynsisakset (jotka yllättävän hyvät),
helistimen (joo-o on iänikuinen, mutta oikeesti toimiva ja lasta miellyttävä),
makuupussin (todella kätevä vaunuissa),
toppahaalarin ja kevythaalarin (alkaa olla jo pienet),
sideharsoja (se 4kpl ollut meille kullanarvoinen lisä 40 joukkoon kun laps pullauttelee ja oksentelee runsaasti)
vaatteet - ehdoton 1 kietaisubody !!!(niitä kans menee monet xpvä ja mun mielestä 2008 äippäpakkauksen vaatteet oli ihan hyviä sekä laadultaan että ulkonäöltään. Oon ostellu paljon niihin sopivia muita asusteita ja vaatteita.)
seuraaville lapsille en aio pakkausta ottaa, koska kaikkea tarvittavaa on jo =)

Yhteistyössä