Mitä varten huonokäytöksisten ihmisten pitää tunkea itsensä

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
asiakaspalveluallalle? Kysyn vaan. Jos ei vittuukaan (sori vaan kielen käyttö ) huvita palvella niitä asioivia ihmisiä niin miksi sitten mennä sellaseen paikkaan. ?!?
Tollasten pitäs työskennellä jossain kopissa jossa saisivat istua ihan yksin ja tuijotella omaa kuvaansa peilistä.

Minuu ärsyttää niin suuresti sellaset nenän varttaan pitkin kattelevat pikkupimut jotka on päässy kaupankassalle töihin ja sit katotaan kaikkia päästä varpaisiin ja mulkoillaan ja ollaan kun oltais jotain helkatin maanomistajia. valitettavasti näitä löytyy aikuisistakin ihmisistä mutta eniten nuoremmista.

Olin tänään tytön kanssa käymässä kerdissä ja kassalla sellanen varmaan 17v tyttö ja sitten koko sen ajan kun jonotettiin vähän väliä tuijotti ja kyyläs nenän vartta pitkin ja kun päästiin kassalle oli niin töykee kun voi vaan ihminen olla ja helkatin ylimielinen ja se tuijotus!! tollasista tekis niin mieli tehdä ilmotus ylemmälletasolle.

Sori purkaus.

Monesti ihminen viestittää ujouttaan tai jännistystää ylpeydellä ym. Voi olla että kassaneiti vain katseli teitä, että ompas mukavan näköisiä ihmisiä, mutta viestitti väärin. Näin olen huomannut useampienkin nuorten ihmisten kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monesti ihminen viestittää ujouttaan tai jännistystää ylpeydellä ym. Voi olla että kassaneiti vain katseli teitä, että ompas mukavan näköisiä ihmisiä, mutta viestitti väärin. Näin olen huomannut useampienkin nuorten ihmisten kohdalla.

No tää kassaneiti oikein huokui sitä miten tuntee itsensä paremmaksi kuin muut ja oli oikeesti tosi koppaava.
Oon miekin huomannu et jotkut on vaan ujoja ja siks sellasia mut tää ei ollu sitä.

mä taas olen ihmetellyt ihan samaa. toinen juttu kassoista ni mun mielestä kaikille pitäis opettaa pikkasen et maitoja ei voi antaa vaan mennä jogurttipurkkien päälle. ja parhaimmillaan meil on ollu purkit rikki, maidot lytyssä ja kana ja jauheliharasiat myös ihan vinksin vonksin. ja en yleistä mutta aina on näin nuoremman kassan luona. vanhempi kassahenkilö osaa jo pikkasen katsoa jos ei ite aina muista lajitella tavaroita hihnalle järkevästi. esim. siirtää purkit reunaan etteivät rikkoonnu muiden tavaroiden alle jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin.
Mäkin olen kuulemma itseäni täynnä ja koppava ja nokkava ja kusipää :D .

Ei itsestään ole niin helppo nähdä huonoja puolia. Monet varmaan pitävät itseään sopivina alalle. Toisaalta taas nuoren voi olla vaikea löytyy työpaikkaa, että pitää ottaa se paikka mikä on tarjolla jos rahaa ja kokemusta haluaa.

Ja kuka toisen mielestä on tyly voi olla toisen mielestä mukava. Huonojakin päiviä on meillä kaikilla.

Yhteistyössä