Mitä vaatteita ja paljonko olette ostaneet vauvaa varten? Entä muut tavarat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jokala

Jäsen
05.07.2004
144
0
16
Äitiyspakkaus mulla jo on ja joitain vanhoja esikon jäljiltä. Tosin ne kaikki niin rasvaisia ettei niistä juurikaan oo mihinkään. Mä en tiedä johtuuko kesäisestä keskenmenosta etten uskalla ajatella mitään varusteita. Esikon aikana kävi niin että jouduin raskausmyrkytyksen vuoksi sairaalaan ja mies kävi ostelemassa tuttipullot jne omin päin. Nytten mieli tekis ostaa kaikkea mutta en "uskalla". Pelkään että jotain sattuu jos ostan. Viikkoja on nyt 30+1 että onhan tässä vielä aikaa.

aikaa on vielä ku vauva syntyy ,mutta tän hetkinen saldo taitaa olla Vaunut,pinnasänky,puklurättejä,muutama body,housuja yms yms...Kaksi tuttia,Syyspuku ja töppöset .
Vielä pitäisi siis vaatteita ostaa aika paljon,sitteri,patja,hoitotaso,turvakaukalo,kylpyamme+sitten äitiyspakkaus. unohdinkohan mää jotain :whistle:

Mä itse tykkään että kaikki on melko valmiina jo sitten kuukaus enne ku vauva syntyy,ettei tarvii sitten viimesillään pähkäillä :D

No mä en ostanut kuin 56cm vaatteita (eli en pienempiä). No sitten syntyikin pieni poika ja mummu lähti ostoksille ja tuli 50cm vaatteiden kanssa, jotka nekin osa isoja. :)

Että se siitä, kun kaikki hoki, että älä osta 50cm vaatteita yhtään, koska 56cm menee niin äkkiä pieneksi. :)

Ehkä vähän asian vierestä. Mutta semmonen niistäjä oli meillä tarpeellinen, kun pojalla ollut aina papsuja nenässä, jo pienestä.

Yhteistyössä