V
"vieras"
Vieras
Oon vaan niin väsyny..Puuron syönti iltaisin on yhtä h*lvettiä. Oli pakko siirtää tuo puolivuotias syöttötuoliin kun jalat huiskii niin kauheasti että potkaisee aina lusikkaa ja puurot lentelee miten sattuu. Yhteen väliin söi ihan hyvin, välillä taas kelpas vain yks tietty puuro, nyt ei sekään. Valion joku uus puuro meni ihan kohtuudella alas. Jotain Iltavelliä tms mitä ostin kaupasta ei syönyt. Vois varmaan kokeilla jotain muuta velliä. Useamman kerran on lusikka lentänyt seinään kun on alkanut v*tuttaa niin paljon. Mm. pyyhkii naamaansa niin että puurot leviää ympäriinsä ja varmaan se sit kutittaa kun sitä puuroa on silmissäkin ja hinkataan lisää.
Äsken mulla meni hermot aivan täysin.Vauva istui tavallisesta poiketen sitterissä. Puuroa oli jo pitkin naamaa ja kun suu pysyi kiinni ja kitinä alkoi, huitaisiko vielä lusikankin pois..Kippasin jäljellä olevan puuron vauvan syliin ja lusikoin koko kupin tyhjäksi. Vauva vain nauroi. Menin itse ulos jäähylle, tulin takaisin ja vauva vain istui, naureskeli ja jutteli. Itkun kans riisuin vauvan ja huuhtelin vaatteet ja pesin vauvan pikaisesti suihkussa. Laitettiin yöpuku päälle ja juotiin maitoa, on just kohta nukahtamassa.
Ikinä koskaan en voisi vauvaa satuttaa fyysisesti, oon vaan nyt ihan järkyttävän väsyny ja mulla on hirveä päänsärky ja mitta täytty.
*avaa sateenvarjon*
Äsken mulla meni hermot aivan täysin.Vauva istui tavallisesta poiketen sitterissä. Puuroa oli jo pitkin naamaa ja kun suu pysyi kiinni ja kitinä alkoi, huitaisiko vielä lusikankin pois..Kippasin jäljellä olevan puuron vauvan syliin ja lusikoin koko kupin tyhjäksi. Vauva vain nauroi. Menin itse ulos jäähylle, tulin takaisin ja vauva vain istui, naureskeli ja jutteli. Itkun kans riisuin vauvan ja huuhtelin vaatteet ja pesin vauvan pikaisesti suihkussa. Laitettiin yöpuku päälle ja juotiin maitoa, on just kohta nukahtamassa.
Ikinä koskaan en voisi vauvaa satuttaa fyysisesti, oon vaan nyt ihan järkyttävän väsyny ja mulla on hirveä päänsärky ja mitta täytty.
*avaa sateenvarjon*