Mitä USAsta kannattaa tuoda (lapselle)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla kyllä vaatteiden pitää kestää lapselta toiselle, ja nuo kyllä sottaa, nuorin on 4 ja vanhin 12. Ja varsinkin tuo vanhin voisi saada reissulta vaatteita, jotka sen mielestä olis tosi cool!

Mulla vaan on ikävä kyllä tosi vähän aikaa shopata, siksi jos joku ois juuri tuolla ollut, ois osannut neuvoa heti, mihin kannattaa mennä. Aika kun menee pääasiassa työssä. Ja olen isossa kongressikeskuksessa siellä, sen lähellä ei varmaan ole, kuin huippukalliita liikkeitä. Hotelli ei ole vielä vahvistunut, joten en vielä tiedä edes missä suunnalla olen. Ja kyllä tuolla pitäisi jotain nähtävyyksiäkin ehtiä näkemään.

Mutta joka tapauksessa on tulossa kiva, hyödyllinen ja raskas reissu.

Siellä on hienot museot, monet ilmaisiakin =) Jossain isossa ostarisssa käytiin, mutta se oli vähän liian fiini meille.

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans :D:
Alkuperäinen kirjoittaja no siis:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Wallmartin vaatteet ovat kylla aika huonolaatuisia. Kutistuvat, saumat menevat vinoon, varit haalenee. Targetin vaatteet ovat kylla paljon parempi laatuisia.

Tosiaan nuo TJ Maxx, seka Marshall ovat todella hyvia ostospaikkoja. Sinne tavaratalot, siis Macy's . Dillards, Kohls jne... siirtavat myymatta jaaneet vaatteet ja kun kausi vaihtuu. Koot ovat hajakokoja seka ehka yksittaisia kappaleita myynnissa. Varsinkin itse olen loytanyt huippuloytoja , esim laukkuja, matkalaukkuja, iltapukuja jne...

joo oot oikeessa...mut sit taas jos on 1v5kk on kyseessa ni ne sotkee vaatteet NIIIN nopsaa ( ainakin meilla) et en hirveesti kyl viitti maksaa vaatteista ku tietaa et ekan kayton jalkeen on jo tahroja jotka ei lahe ees pesus!! ja ma oon kyl ollu ihan tyytyvainen walkkumarttiin!:) Just sain ison paketin sielta viime vkolla!:)

Tilaatko sieltä tavaraa? Ja siis Suomeenko??

Muakin kiinnostas..miten maksu,paljon toimkulut ym?

Yhteistyössä