mitä ulkomailla, mutta ei Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kukka

Vieras
Haluaisin tietää, että mitä tuotteita tai palveluja kaipaatte Suomessa ollessanne ja joita löytyy muista maista. Ideana on saada yritysideoita ja perustaa mahdollisesti yritys tai tuoda maahan jotain tuotetta tai merkkiä jota Suomesta ei vielä löydy. Kiitos jos etukäteen jos vastaat:D

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
Haluaisin tietää, että mitä tuotteita tai palveluja kaipaatte Suomessa ollessanne ja joita löytyy muista maista. Ideana on saada yritysideoita ja perustaa mahdollisesti yritys tai tuoda maahan jotain tuotetta tai merkkiä jota Suomesta ei vielä löydy. Kiitos jos etukäteen jos vastaat:D

Ahaa, mä saan siis kilpailijan. ;)

Samat ajatukset ollut. Asutko itse Suomessa vai jossakin muualla? Onko sulla käytännön kokemusta maahantuonnista? Mistä saat apua?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja :
KFC ja Burger King!!

PEESI!

Lisäksi haluaisin sellaisen pikaruokapaikan missä saa uuniperunoita tsiljoonalla eri täytteellä.

Pakko peesata näitä... Mut eka mikä mulle tuli mieleen on se että jenkeissä voi kääntyä oikealle vaikka palaisi punaiset valot... Sitä mä hätähousuna kaipaan mutta sitä palvelua sun firma tuskin pystyy järjestämään :D

Yhteistyössä