Mitä työ immeiset, jotka inhoatte tällaisia helteitä, ni teette tällaisina hellepäivinä?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ulkona on ihan liian kuuma. Mittari näyttää varjossa +24. Koirien kanssa ei voi tehdä mitään. Pelkät kävelylenkitkin on niille liikaa tällaisina ilmoina. Uimaan voisi viedä, mut sinnekkin pitäisi kävellä jonkin matkaa. Itsekkään en viihdy auringossa. Mutta pihalla ei pahemmin varjoa ole. Mielummin sit touhuilen pojun kanssa sisällä. Ovet on auki, joten poju välillä puuhailee tuossa etupihalla, mutta on muutenkin semmoinen "kuumakalle", että on pää märkänä koko ajan vähänkin kun ulkona liikkuu...

istuksin sisällä tai ulkona varjossa vähissä vaatteissa. tai sitten olen lapsien kanssa uimassa (siellä veessä nököttäessä tulee kyllä vilposaa) inhoan yli kaiken hellettä ja aurinkoa.

vinkiksi kaikille että sisä ilma viilenee kun tuulettaa aina varjosammalta puolelta

Alkuperäinen kirjoittaja työn orja minäkin:
töissä ollessa on sama onko kuuma vai kylmä

NO joo...silloin se on yks ja sama, mut tällee ku lomalla on, ni ärsyttää. Vähän viileämpi sais olla...Vettä ei tarvi sataa, mut tällainen helle ahistaa ku mitään ei jaksa tehä...

No nyt oon koneella, luen jotain tai kyttää ovella ja ikkunoissa, kun lapset on pihalla.
Mulle tuollainen +20 on sopiva ja varjoinen tietty. Nyt varsinkin raskaana ollessa tulee auringossa tosi äkkiä huono olo.

Yhteistyössä