Mitä tv-sarjoja te seuraatte?

Mulla on hirveän huono muisti, ja olen unohtanut seurata Sydänjäätä, Matkaoppaita, Täydellisiä naisia jne. Mutta kaks on mitä nyt muistan ja katon, eli Amyn lailla ja True Blood.

Me katsotaan yleensä sarjojen koko tuotantokausi putkeen.. Ollaan katsottu mm. 24,prison break, flashforward, lost, las vegas.. Telkkarista sitten katsellaan salkkareita, idolsia, house, helppo elämä yms. sillon kun muistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja grey:
digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:

Arvaa kuka on joutunut kylmästi poistamaan tallennuksia joita ei ole kattottu. :snotty: Pitääs kyllä saada tyhjemmäksi tuo boxi koska mua hirvittää, että jos se boxin lähes täynnä pitäminen koko ajan veti vanhan boxin tilttiin. Sinne boxille jäi monta hyvää elokuvaa. :(

No sama täällä, pitää jotain poistaa, että saa tallennettua uutta. Vanhin osa pois ja uus tilalle :laugh: Loputon kierre...

Avara luonto, Lemmen viemää, NCIS rikostutkijat, CSI New York, Num3rot, Bones.

Lisäksi seurasin Aliasta ja Ihanaa Elisaa/Ihanan Elisan tytärtä, kun vielä telkusta tulivat.

Loputon kierre...

Siltä tuntuu. :headwall: Mulla on kyllä sellaanen, että saisin boxilta dvd:lle, mutta noitten laitteitten yhteistyö ei nyt jostain syystä tahdo toimia. Mulla olis monta jaksoa Kumman kaa-sarjaa boxilla, osa on jo levyllä.

Katson aina: maajussille morsian, lost, meidän häät, kallio, täydelliset naiset, x factor, unelmien poikamiestyttö. Katson välillä: satuhäät, salatut elämät, matkaoppaat, american idol, frasier.

Arvaa kuka on joutunut kylmästi poistamaan tallennuksia joita ei ole kattottu. :snotty: Pitääs kyllä saada tyhjemmäksi tuo boxi koska mua hirvittää, että jos se boxin lähes täynnä pitäminen koko ajan veti vanhan boxin tilttiin. Sinne boxille jäi monta hyvää elokuvaa. :(

Siirrä tietokoneelle jos siis tietokoneella tilaa.

Mentalist on tällä hetkellä ainoa seurattu. Mä ehdin katsoa noin kahta sarjaa viikossa. Heroes ja kuorosota on myös suosikkeja. Boxista löytyy harper's island, jonka mies haluaisi katsoa. Ei vaan olla ehditty edes aloittaa.

Täydelliset naiset joskus (jos on hyvä maanantaileffa tulee katsottua se)
Pako
Top Chef (Stefanin takia...)
Candlefordin postineiti joskus, ei läheskään aina
Selviytyjät ja Heroes (ei aina...)
Mitään ennen 21 alkavaa sarjaa ei ehdi seurata, paitsi tuota Candlefordin postineitiä joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasS:
No ainakin seuraavia :
-Vaalian Sadetakin arvoitus ( minisarja kanadasta "huippujännä"! )
-KUKA NAPAANI KAIVELOO ? ( se suht uus eroottinen talk-show )
ja sit kiinnostaa uutuus josta on ollut paljo viime aikoina juttuu et jos sitä rupiais seuraa : olikohan se joku HV - hyvää vit..vappua -komediasarja.Pääosassa siin on se Jan Kutus

:D

Jan Kutus :heart:

Ai niin, ruokaohjelmia katson myös, Come dine with me esimerkiksi. Nyt tulee tosin neloselta uusinnanuusintoja, BBC:ltä tuoreita settejä, lauantaina taitaa tulla koko viisikko kerralla :) Viimeksi oli ihan pöhköä sakkia :D

Hirmuisen vähän seuraan. House ja paljastavat valheet taitaa olla sellaiset mitä voin jäädä katsomaan jos muistan. Mua ottaa päähän 10 minuutin välein tulevat mainoskatkot joten ostan mieluummin dvd-boxin jos sarja on hyvä. Pako-sarjasta tykkään paljon ja sen olen boxilta katsonut joka kauden.
Jaa niin, X-Factoria olen seurannut.

Emmerdale
Täydelliset naiset
Salatut elämät
Tunteita ja tuoksuja
Dr. Phil
Hauskat kotivideot
Satuhäät
Meidän häät
Maajussille morsian
Koiralle koti
Isännän ja koiran käytöskoulu
Prisma
Avara luonto
Eläinkunnan ennätykset
Huippumalli haussa
Unelmien poikamies

Teinköhän ennätyksen. Katson kaikki ulkomaalaiset ohjelmat pikakelauksella aikaa säästääkseni.
Pienten maailma (se Vanessan juontama)
Vatsasta maailmaan
Tila
Inno
Jokakodin asuntomarkkinat
Pientä pintaremonttia
Ruma Betty

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siirrä tietokoneelle jos siis tietokoneella tilaa.

Mulla on joku piuha digiboxiin, että saisi yhdistettyä tietokoneeseen, mutta ei huvittaasi ruveta siirtelemään laiteita lähemmäs toisiaan. :snotty:

Yhteistyössä