MItä tuutte aina itteeni syyttää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
ITte kysyn henkilö kohtaisen kysymyksen= MIks itteni pitäs aina laittaa itteni kuva tänne + puh num + miks ittelleni tuutte aina sanoo mitä itteni pitäs kirjottaa?? ESim kysyin eilen uima-Halli henkilö kunnalta miksi niin huonot määrä rahat kunta antanut uima hallille pikku päiden valvontaan?? SItten ittelleni tullaan vastaamaan= että kirjota hauskoista jutuista---->>esim dildoilusta itte sitä mieltä kirjottamalla just voi käsitellä myös typeriä juttuja aina ei tarvitse olla hauska asia--------->>Ittee ei haittaa jos jotain ei naurata?? Itte tykkään vakavistakin asioista + miks itteni aina pitäs seksi jutuista puhua????? + mitä itteni elämä teille kuuluu?? EN ittekkää ala aina kysyy ku joku purkautuu mieltä painavista asioista että kuka oot + miks tommosta kirjotat Itteni mielestä jokainen saa kirjottaa oman asiansa---->>Jos se sitä ihmistä itteään auttaa?? Ilman että tullaan sit syyttää....................POhdintaa..........

+ itte kerron omasta elämästä just sen verran kun kerron?? TArviiko aina udella Itte tutustun muuta kautta 2 + ystäviin kuin täällä?? ESim päätön + nanna ihaa itteni parhaita 2 + kavereita mesessä...............

Tosta ei saa mitään selvää kun aina kirjoitat "itte, itteeni, ittees". Siis mitä. Etkö voi kirjoittaa "minä, minua jne". Että saisi selvää mitä yrität sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja EWI:
Tosta ei saa mitään selvää kun aina kirjoitat "itte, itteeni, ittees". Siis mitä. Etkö voi kirjoittaa "minä, minua jne". Että saisi selvää mitä yrität sanoa.

OK??? KOitan kirjottaa minä?? Ittestä vaikeampi ku puhun näin itte?? + kirjotan pikku pään reissu vihkoon minä muodossa??

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ei siun tarvii mittään kertoa, oot vaan oma ihana ittes, ni miun päivä ainakin piristyy :heart:

OK???????

Älä pelkää, ei miun tarkotus ollu siuta lämmitellä kuitenkaan... :D

M/N?? Mittas + mistä päin

Eikös tässä aloituksessa ollut kyse siitä ettei ihan kaikkea tarvitse kertoa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja EWI:

OK??? KOitan kirjottaa minä?? Ittestä vaikeampi ku puhun näin itte?? + kirjotan pikku pään reissu vihkoon minä muodossa??

Älä ny ihmeessä tanssi idimonttien pillin mukaan. Saat kirjoittaa ihan miten itte tahdot. Täällä palstalla jotkut hyökkäävät välillä varsinkin niitten kimppuun, jotka poikkeavat harmaasta massasta ja se voi harmittaa, mutta hyvä olisi jos pystyisi päästämät ivailut toisesta korvasta pihalle.

Yhteistyössä