V
"Vieras"
Vieras
Hän on ainakin aikaisemmin ollut sellainen ettei kestä lapsen itkua vaan laittaa kädet korville.Huutaa toisinaan aiheetta minun lapselle. Hänellä on lemmikki joka tekee tarpeensa sisälle. Asunto on ihan siivoton.Hän ei itse peseydy joka päivä,aina epäsiisti ja haisee hielle.Tekee impulsiivisiä ratkaisuja esim ottaa loparit töistä huvin vuoksi,törsää kaikki rahansa vaikka ei olisi oikeasti varaa,sitten lainailee muilta. On itkuinen ja masentunut,toisena hetkenä maailman onnellisin. Elää parisuhteessa,ihastuu helposti muihin mieheen. On ollut muutamia kertoja sairaalassa "lataamassa" kun on tullut vaihoharhaiseksi että esim joku vaanii häntä yms...Nyt on lääkkeet,mutta ei silti kauhean tasapainoinen ihminen.
Tätä olen seurannut hyvin läheltä ja monen vuoden ajan,kaikkia vaiheita. Nyt tämä nainen on raskaana,hetken mielijohteesta halusi vauvan... En tiedä mitä tehdä,pelottaa hieman hänen puolestaan. Yritän tukea. Tämä oli siis rehellinen kertomus,en halua panetella häntä,mutta haluan rehellisiä mielipiteitä....mitä minä voisin tehdä? suurin pelkoni on että hän ei jaksa hoitaa vauvaa,yövalvomiset,ruokailut,puhtaus yms... Onko vauva kakkavaipoissa koko päivän,jos itkee viekö äiti lapsen esim itkemään vessaan tms???
tuntuu raskaalta miettiä näitä.
Tätä olen seurannut hyvin läheltä ja monen vuoden ajan,kaikkia vaiheita. Nyt tämä nainen on raskaana,hetken mielijohteesta halusi vauvan... En tiedä mitä tehdä,pelottaa hieman hänen puolestaan. Yritän tukea. Tämä oli siis rehellinen kertomus,en halua panetella häntä,mutta haluan rehellisiä mielipiteitä....mitä minä voisin tehdä? suurin pelkoni on että hän ei jaksa hoitaa vauvaa,yövalvomiset,ruokailut,puhtaus yms... Onko vauva kakkavaipoissa koko päivän,jos itkee viekö äiti lapsen esim itkemään vessaan tms???
tuntuu raskaalta miettiä näitä.