kellään hajuakaan? puolen yön maissa satamaan päin meni pilvin pimein ambulansseja ja paloautoja, mut uutisissa ei mitään mainintaa.. kaduilla huhuttiin jopa vikingin uppoamisesta, mikä ei ilmiselvästikään pitänyt paikkaansa. kellään tietoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan![]()
hyvää kiitosAlkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan![]()
moro! oon pikakäynnillä, penskat pihassa mellastamassa.. mitäs kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:hyvää kiitosAlkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan![]()
=) entäs sulle?
täytyypi koittaa mesessä törmäillä joku päivä, tai yöjaksais vaan valvoa, kaipa sekin aika kohta koittaa
![]()
paha tapa olla aina kirjautuneenaAlkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:hyvää kiitosAlkuperäinen kirjoittaja QueenOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja umayya:mooi :wave: kerrankin linjoilla samaan aikaan![]()
=) entäs sulle?
täytyypi koittaa mesessä törmäillä joku päivä, tai yöjaksais vaan valvoa, kaipa sekin aika kohta koittaa
![]()
eipä täällä sen kummempaa.. rouva on kyllä ahkerasti mesessä kirjautuneena, mut kun huhuilee ni ei siellä ketään oletörmäillään! pakko juosta taas penskojen perään..