mitä tuota muksua vaivaa? oon sama, jonka lapsi imee ainoastaan toppapuvussa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perusäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perusäippä

Vieras
nukutan vauvan ainakin kolmesti ja herää 15 min. päästä aina. mä en jaksa enää nukuttaa ja vatvoo tissillä, onko mitään helpompaa nukutus keinoa? nyt laitoin tutin suuhun sänkyyn ja juttelee itsekseen siellä. ääh. rintaraivrit on kestönyt ainakin 2vkoa.

lapsi on 3.5 kk

oon välillä antanutkin mutten ole huomannut suurta eroa.
voinko antaa lapssen olla sängyssä jos se ei huuda? nimitäin en enää jaksa nukuttaa enää. oon nukuttanut sitä jo 3 tuntia :(

Hei ap, ei nuin pienellä ole vielä välttämättä minkäänlaista rytmiä päivässä, eikä se uni tule silloin kun vanhemmat haluais. Vaavi nukkuu sitten kun on väsy. Kyllä se tuosta helpottaa ajan kanssa. Voimia!

Meillä myös esikoinen aloitti tuon ikäisenä rintaraivarit. Jatkuvasti sitten kitisi nälkäänsä, muutenkin tempperamenttinen tyttö. Aloitin sitten perunaa maistattelemaan, kun olin huolissani saako tarpeeksi ruokaa, enkä korvikelinjalle halunnut alkaa (eikä se muuten huolinut maitoa pullostakaan, kun ei osannut imeä pullosta, ei koskaan). Ja kummasti muuttui tyytyväisemmäksi...imetin sitten osittain vielä 13kk:ksi asti. Ehkä sitä imetystä ei itsekään enää sitten stressannut niin kun ei ollut pelkästään siitä enää tytön ravinto kiinni, ja neiti tyytyväisenä maisteli kiinteitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Älä nukuta.Se on vielä niin pieni, että nukkuu kun väsyttää. :) MUistaakseni.... :ashamed:

joka päivä menee kahteentoista yöllä. se on liikaa mulle, mä en jaksa häärätä niin myöhään...

Muistaakseni toinen lapsista oli sellainen iltakukkuja tuon ikäisenä, valvoi helpostikin puolelle öin. Mutta kyllä se ajan kanssa helpottaa, puolen vuoden tienoilla vois allkaa pikkuhiljaa rytmiä etsimään.

Yhteistyössä