Mitä tuon miehen päässä liikkuu???suomentakaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äähhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äähhh

Vieras
On ollu vaikeeta jo pitkään, riitoja, toisen sättimistä ja mykkäkouluja jne. Välillä tasasempaa. Nyt kun laitoin miehelle viestiä mahd. muutosta (itse ehdotti pari päivää sitten josko alkaisin hankkia itselle omaa kämppää kun tuli taas sanomisia) niin laittaa viestin että "jos siihen mennään, nii ok jne.)
Jos siihen mennään...???ja kuitenkaan itse ei ole halunnut muuttaa itseään eikä näe että minä olen yrittänyt omalta osaltani.

voi olla että se väsynyt teidän riitoihin tai se ei usko että kuitenkaan muutat. aika pahoja kommunikaatio-ongelmia teillä ainakin on. pystyisittekö keskustella sillon ku ei oo tilanne päällä? sillon tulee usien koettuu eri tunteita ku normaalisti ja sanottua asioita mitä ei tarkoita, eli ei kannata sillon yrittää puhua järkeviä. joskus on parempi olla hiljaa...

No musta se sano että jos kerran ero tulee, niin ok, tulee. Mutta kun te ette kerran oo mitään virallista eropäätöstä tehneet niin sanoi että jos kerran nyt on sit eropäätös sulla tehtynä, niin ok.

Vai meinasikko sä ite että sä vaan leikisti haet kämppää, ja eroa ei otetakaan? Tai että miehen pitäis ruveta rukoileen sua takas?

Minäkin ymmärsin tuon niin että mies ajattelee että jos se ero on sitten päätetty niin ok..

Mutta meillä on vähän sama tilanne meneillään, aika pahakin kriisi menossa ja viikonloppuna mies avautu niin että uskoin että tämä oli nyt tässä... Olin ihan varma että tänään saan alkaa soittamaan välittäjälle että saadaan kämppä myyntiin jne. Saatiin kuitenkin puhuttua aamulla ja sovittua.. Luulen että väliaikainen rauha on kyseessä, ei ehditty kovin paljon puhumaan, lähinnä vaan sovittua viikonloppuinen riita, mutta vielä pitäisi tarkemmin saada puitua että mikä kaikki tässä mättää. Itselle tuli kuitenkin aika varma tunne siitä että kyllä tämä vielä tästä, jos vaan saadaan puhuttua kaikki mikä mieltä painaa.

Mun mielestä mies tarkoitti, ettei oo ite eroomassa, mut jos sä haluut erota, ni se on ok.
Mies on väsynyt riitelyyn ihan niinkuin sinäkin. Jos haluat pelastaa suhteen, niin lopeta kitiseminen ja riitely. Ei mies voi yksin riidellä.

Kuten näkyy, täälläkin tuo tulkitaan eritavoin, kuten minäkin...eli en tiedä! Mä kysyin että auttaako se sit muuttoasioissa kun siitä sillon sanoi. Ni siihen vastas tolleen.

Me ollaan vuoron perään sanottu erosta ja asunnon hakemisesta :( riiidoissa, minä aloitin - kun mun luonne on ollu aina se että jos ei pelaa, ni sit on loppu. Eli suuttuneena sanon mitä sanon ja sitten sen aloitti mieskin...tosin nyt toi viimenen missä sanoi asunnon hausta meni niin ettei ollu paha riitä vaan erimielisyys ja se sano sen aika rauhallisesti mutta <(ärtyneenä). Mä en sanonu enää sillon mitään.

Ja nyt aamulla aattelin viestillä kysyä että auttaako se sit kun siitä muutosta puhui...ni laitto "jos siihen mennään ni auttaa"...

Ette te miksikään muutu. Naiset kuvittelevat aivan turhaan kykenevänsä muuttamaan miestä. Ei onnistu. Ihminen on hyväksyttävä sellaisena kuin hän on, hyvine ja huonoine puolineen. Toki parisuhteessa voi odottaa asiallista ja ystävällistä käytöstä ja huomiota jne., mutta ellei toinen niitä anna, ei häntä kannata yrittää pakottaakaan, vaan kannattaa miettiä onko suhteella tulevaisuutta.

Lakkaa olemasta pelkkä hyödytön, kuukausittain verta vuotava äänekäs ämmä. Ei sellaista kukaan halua nurkkiinsa vaikka monet sellaisten kanssa joutuvat elämäänkin. Muuttaa ei täysin voi ketään mutta vastaan voi tulla ja pyytää toistakin tulemaan. Tee oma osasi eli pidä koti kunnossa, tee hyvää ruokaa ja täytä miehen seksuaaliset tarpeet niin hän tulee vastaan muissa asioissa kunhan perusasiat ovat ensin kunnossa. Rääkymällä, sättimällä, nalkuttamalla, pihtaamalla ja internetissä itkemällä et saa muuta kuin eron aikaiseksi. Katso peiliin ja kysy mieheltä mikä sinussa mättää niin hänkin innostuu katsomaan itseään peiliin.

Uusimmat

Yhteistyössä