Mitä tuliaisia viette ihan normivierailulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on sovittu että tullaan kahville niin sitten vien jotain kahvin kanssa, kesällä jätskiä ja talvella jotain piirakkaa. Mutta jos mennään vain poikkeamaan niin en mä sitten mitään vie.

En välttämättä mitään, joskus jotain tarjottavaa kahvipöytään. Toki jos ennen vierailua shoppaillessa osuu silmiin jotain pientä mikä mielestäni sopisi isäntäväelle niin sen voisin hankkia mutta tarkoituksella en lähtisi mitään etsimään.

Ihan kaikkein tutuimmille jos menen piipahtamaan en vie aina mitään. Mutta useimmiten vien jotain, kukkia tai kahvileipää. Illalliselle jos mennään, niin vakiovieminen on yleensä viinipullo, yökyläilylle jotain muutakin.

Mä vien yleensä aina keksipaketin/karkkipussin tms. Mua vähän ihmetytti kun meillä kävi viime kesänä iso perhe kylässä eivätkä tuoneet mitään, eikä heillä ollut edes omia pyyhkeitä/lakanoita mukana ja autolla tulivat eli varmasti olisi mukaan edes ne mahtunut. Eivät kyllä edes kiittäneet yökyläilystä.... me kun ollaan heillä käyty KAHVILLA niin aina olen vienyt keksiä, kahvipaketin, karkkia tai lapsille vaatteita....... mun mielestä oli hieman epäkohteliasta. Eikä tästä perheestä ole juuri kuulunut sen jälkeen kun yökyläpaikkaa tarvitsivat ja ihan hyvin heitä kestitetttiin eli oli pöytä koreana.

Yhteistyössä