Mitä tuliaisia laivalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paulakk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paulakk

Vieras
Mies lähtee loppu viikosta risteilylle Tallinnaan. Pyysi miettimään mitä haluaisin hänen tuovan laivalta tuliaisina. Alkoholia en halua kun imetän.. eli eipä tulisi juotua. Karkkia.. nääh, ei kiitos. Hajuvesiä on kaapissa viisi lempituoksua jo ennestään.. kasvorasvat ja meikit.. niitä minulla on jo riittävästi ja ne haluan ostaa itse muutenkin.

Jotain voisin kuitenkin laittaa miehen tuomaan.. siis mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27956120:
No pyydä vaikka nuppipalapeliä.

Esikoinen tulee todennäköisesti saamaan nuppipalapelin.. tai pehmolelun.

Dada: Käsilaukkua itsekin mietin.. en tiedä innostuuko mies siitä kun niitä on jo lähemmän parikymmentä tuolla vaatehuoneen hyllyssä..... :D

Vattulan väki: Jos käsken yllättämään niin saan todennäköisesti sukkia (niitä minulla ei ole riittävästi kun lainaan aina miehen sukkalaatikosta ja sekös miestä ketuttaa)

Esikoinen tulee todennäköisesti saamaan nuppipalapelin.. tai pehmolelun.

Dada: Käsilaukkua itsekin mietin.. en tiedä innostuuko mies siitä kun niitä on jo lähemmän parikymmentä tuolla vaatehuoneen hyllyssä..... :D

Vattulan väki: Jos käsken yllättämään niin saan todennäköisesti sukkia (niitä minulla ei ole riittävästi kun lainaan aina miehen sukkalaatikosta ja sekös miestä ketuttaa)

Noh,sittenhän sukat on hyvä tuliainen :)

No jos ei sinulla ole minkään tarvista tai halua tai yleensäkään mikään ei kelpaa niin eikö kannattaisi olla kokonaan ilman? Ei siellä livalla nyt ihan pohjattomat valikoimat ole ja sulla tuli jo aika moneen kohtaan nyrpeetä nokkaa joten...

No jos ei sinulla ole minkään tarvista tai halua tai yleensäkään mikään ei kelpaa niin eikö kannattaisi olla kokonaan ilman? Ei siellä livalla nyt ihan pohjattomat valikoimat ole ja sulla tuli jo aika moneen kohtaan nyrpeetä nokkaa joten...

OIkeassa taidat olla :D ..mulla on nyrpeä nokka :D Kaikkea minulla jo on (paitsi noita sukkia)... mutta myönnä itsekin, että kivaahan sitä olisi saada jotain kun toinen tulee rähjääntyneenä reissusta kotiin (varsinkin kun olen täällä taaperon ja kuukauden ikäisen vauvan kanssa kahdestaan pari vuorokautta).

Yhteistyössä