Mitä tulee mieleen tästä: "Pilviäidin perilliset"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja, kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja, kiitos!

Vieras
Kyse on siis ihanasta Kaarina Helakisan satukirjasta ja mä ostin sen kirppikseltä ja ajattelin antaa kummilapselle lahjaksi. Mies repesi ihan täysillä kun näki tuon nimen ja sanoi, ettei tuollaista kirjaa voi antaa, sehän viittaa täysin siihen että kummilapsen äiti on huumehörhö. Mulla ei tuollainen käynyt edes mielessä!! Tuleeko teille tuosta jotain huumejuttuja mieleen?

Ohhoh! Aika monelle tulee siis sama mielikuva. Hmm.... Mitä mieltä olette, voinko silti antaa sen kummilapselle vai onko se liian paha? Ei ihme, että kirja oli myynnissä pilkkahintaan vaikka oli hyväkuntoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ohhoh! Aika monelle tulee siis sama mielikuva. Hmm.... Mitä mieltä olette, voinko silti antaa sen kummilapselle vai onko se liian paha? Ei ihme, että kirja oli myynnissä pilkkahintaan vaikka oli hyväkuntoinen.

no mitä ihmettä sillä nimellä on väliä jos tarina on hyvä????

No ei tullu. Jos se olis joku väestöliiton julkaisu neuvolan infotelineessä niin siinä yhteydessä. Kiva kun ostit kirjan lahjaksi. Eikä lapsille ainakaan tule huumejutut mieleen. Ylireagointia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

no mitä ihmettä sillä nimellä on väliä jos tarina on hyvä????

Mä kans lukisin sen sadun, ja mittisin vasta sitten, annanko eteen päin, vai jätänkö itselle sen.

No siis eikö tuo ole melkein virallinen nimitys pilveä polttavan jälkeläisille.. ;)
Mutta miehelle taas ei tullut tuosta mitään mieleen.
Kyllä minä nyt aina kirjan antaisin silti lahjaksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
No siis eikö tuo ole melkein virallinen nimitys pilveä polttavan jälkeläisille.. ;)

Toisaalta tulee mieleen pehmeä ja hellä satuhahmo-äiti.. kurkkaa kuvia ja satua, hyvä lahja.. luulisin..

Toisaalta tulee mieleen pehmeä ja hellä satuhahmo-äiti.. kurkkaa kuvia ja satua, hyvä lahja.. luulisin..

Sadut on tosi ihania, itse tykkäisin. Ehkä otan riskin ja annan sen kuitenkin. Heittäköön sitten roskiin jos ei kelpaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sadut on tosi ihania, itse tykkäisin. Ehkä otan riskin ja annan sen kuitenkin. Heittäköön sitten roskiin jos ei kelpaa...

Just näin.

Yhteistyössä