Mitä tulee mieleen mustasta silmästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukamaspipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mukamaspipsa

Aktiivinen jäsen
26.04.2007
2 311
0
36
Jos näet ihmisen, jolla musta silmä, mikä on ensivaikutelmasi (jos mikään)?

Mulla on silmä mustana, ku lapsen jalka osu siihen vahingossa.
Mies meinas, että nyt kaikki luulee, että hän on lyönyt.

Mutta ku aattelee, että ku musta silmä tulee tommosesta syystä, niin sitä kulkee ihan erilailla, ku että jos se ois tullu väkivallasta.
Ainakin mä sillon, ku oli suhde väkivaltasen tyypin kans, niin kuljin sillain luimistellen.

Äh, mitenhän ton nyt osais selittää ymmärrättevästi =)

No mulla on ainakin kerran ollut silmä musta taksin ovesta jonka ihan itse ohjasin silmäkulmaani, sitten myöhemmin esikoisen jääkiekkomailasta jonka hän tökkäsi vahingossa silmäkulmaani ja onhan näitä. Kontaktilajeja harrastava ystävättäreni on reiluilla mustelmilla mutta ei yleensä kasvoissa.
Aika monet varmaan ajattelevat että turpiinsa tuo on ottanut, mutta mitä sen on väliä mitä ihmiset loppujen lopuksi ajattelevat. Ja varmaan sitä sitten tosiaan luimistelee jos se on tullut esim. miehen lyönnistä tai jurrissa kompuroinnista.

Pakko myöntää, että ekana tulee mieleen et mies ois lyöny. Mutta voihan se muustakin tulla. Meillä nuo kaksi pienintä lasta suuttuessaan heilauttaa joskus päätä sillain nopeesti taaksepäin, jos otan syliin kun kiukkuavat. Ja välillä on kopsahtanut aika kovaakin suoraan mun kasvoihin se pää. Mut mustalta silmältä oon vielä välttynyt. :D

Mulla viime kesänä ampiainen pisti silmä kulmaan ja puol naamaa turpos ja silmä turpos melkeen kiinni ja naama oli ihan karmeen näkönen... Mies nauro mulle et nyt täytyy käydä painattamassa mulle paita jossa lukee " olen allerginen ampiaiselle, Mies ei lyöny"

Yhteistyössä