Mitä toisitte Hong Kongista? Enntä mitä nähtävää Edinburghissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Elikkä hong kongissa on kyllä halpaa, mutta mitä tuottaisitte sieltä? Mikä on hyvää ja mikä on kivaa? Ja halpaa tietenkin. Elektroniikka nyt ainakin. Mutta mitä muuta? Entäs sitten Edinburgh? Mitä nähtävää sielä on, missä kannattaa käydä?

Nettisivuja olen jo selannu, on kyllä tietty kuva jo molemmista, mutta haluan palstalaisiltakin mielipiteitä. Jos olisi jotain uutta..

Korjataan nyt ihan alkuun, että Hongkongissa ei ole halpaa. Toki feikkituotteita löytyy toreilta, mutta sitä samaa feikkiä löytyy muualtakin Aasiasta ja muualtakin. Ostoskeskukset on täynnä maailman muotimerkkejä ja hintataso on sama kuin muuallakin maailmassa. Sieltä on vaikea edes löytää suomalaiselle kukkarolle normaalihintaisia ketjuliikkeitä. Löytyy kyllä kaikki D&G, Gucci yms liikkeet sekä erikseen näiden merkkien liikkeet lapsille.

Itse ostin sieltä parit huonolaatuiset halpiskengät ja katselin jotain neuleita paikallisten nuorten suunnittelijoiden (halpis)liikkeissä, mutta näissä ei ollut edes sovitusmahdollisuutta ja koot paikallisille eli ei juuri yli S/155cm meidän mitoitusta. En siis uskaltanut ostaa, kun sovittaakaan ei saanut...

No, Honkkari ei ollut meille ensisijaisesti ostosmatkan kohde eli päivässä/parissa ei kaupoista kummoista löytynyt, muun aikaa halusimme kuitenkin kierrellä ihan nähtävyyksiä ja tutustua muuhunkin kuin kauppohin.

Juu siis tällähetkellä veli on menossa sinne katsomaan meidän edellistä vaihtaria. Itse olen menossa sinne vasta varmaan jouluna. Ja silloinkin vieraaksi tämän perheen työ. Tosin tämä vaihtari asuu suomessa, käy kotonaan silloin tällöin. Mietin vain, että kannattaako tuottaa sieltä mitään. Ja nyt sieltä tulee taas meille tyttö vuodeksi. Koruja mietin kyllä kovasti mutta näkee sitten..

Yhteistyössä