Mitä toisit lapsille jenkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halpa dollari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halpa dollari

Vieras
Ei ole aikaa alkaa itse etsimään loputtomasta suosta... Onko hyviä nettisivuja, mistä löytäisi jonkun paikallisen "lindexin" malliston rapakon takaa. Mieluusti hyvällä hinta-laatu-suhteella. Ja kenkiä myös. Muita, kuin Timberland? Ja semmoisia, mitä löytyy useimmista kaupungeista, kun matkan päämäärä ei ole ihan tarkkaan selvillä.

Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
kertoisin,jos oisin ikinä päässy käymään ees rapakon takana.

Kade olen itsekin, en siis ole itse lähdössä, vaan veljeni avovaimoineen. Heillä ei ole omia lapsia, joten voisin tehdä toivelistan, mistä liikkeistä kanattaa etsiä oikean tyylistä ja -kokoista tuliaista.

Vaatteita! Sieltä saa kaikkea erilaisia, ihania juttuja ihan "perusmooleiltakin", eli ne on sellasia kauppakeskuksia. Laatu ei ole ihan merkkivaatteiden tasoa, mutta ei ne arvokkaitakaan ole. Oma mutsi asuu jenkeissä ja lähettelee typylle pari kertaa vuodessa kauheen lastin kaikkia ihania vaatteita. :p Olen kyllä itsekin siellä käynyt, joten tiedän vähän, mitä sieltä on tulossa...

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Vaatteita! Sieltä saa kaikkea erilaisia, ihania juttuja ihan "perusmooleiltakin", eli ne on sellasia kauppakeskuksia. Laatu ei ole ihan merkkivaatteiden tasoa, mutta ei ne arvokkaitakaan ole. Oma mutsi asuu jenkeissä ja lähettelee typylle pari kertaa vuodessa kauheen lastin kaikkia ihania vaatteita. :p Olen kyllä itsekin siellä käynyt, joten tiedän vähän, mitä sieltä on tulossa...

Niin, kaikkihan siellä on halvempaa, kuin täällä. Ajattelin lähinnä juurikin vinkkiä jostain toimivalaatuisesta vaatteesta, josko siellä olisi omia ketjuja, joita ei tämmöinen tavallinen suomi-pulliainen tunne. Vrt. Leviksen farkut maksavat siellä alle kympin... Eli muita hyviä, mutta edullisia merkkejä? Kuitenkaan kovin suuria määriä on turha odottaa, jos postitse lähettävät kerran-pari alle verottoman rajan ja jotain pientä tuovat tullessaan.

http://www.gymboree.com//index.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374303003787&bmUID=1259440972543

http://www.childrensplace.com/webapp/wcs/stores/servlet/home_10001_10001_-1

http://oldnavy.gap.com/

Siella on aina alennusmyynteja,varsinkin nyt joulun aikaa.

Kannattaa kayda Targetit, K-martit seka Wall-martit lapi myoskin. Hyvia tavarataloja on Macy's , Dillards, JC Penney seka Sears.

Ap, miksi luulet että joku haluaisin kovin kauan koluta kauppoja tuodakseen lapsillesi tuliaisia.Ei millään pahalla mutta jospa antaisit heidän itsensä päättää mitä tuovat, vai tuovatko mitään. On inhottavaa etsiä ja raahata pakkotuliaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ap, miksi luulet että joku haluaisin kovin kauan koluta kauppoja tuodakseen lapsillesi tuliaisia.Ei millään pahalla mutta jospa antaisit heidän itsensä päättää mitä tuovat, vai tuovatko mitään. On inhottavaa etsiä ja raahata pakkotuliaisia.

Tuota, jos useamman viikon lomailee, niin kyllä minusta on jo vähän velvollisuuskin tuoda jotain ainoille sukulaislapsille. Heillä on siis kummallakin yksi sisarus, joiden lapsille ovat kummeja. Olen pahoillani, jos itse et haluaisi kummilastasi muistaa tuliaisilla.

Saavat toki halutessaan itse päättää tuovatko mitään, mutta jos tuovat, en usko, että panevat pahakseen, jos esitän toiveita tyylin suhteen. Juurikin siksi, ettei pakko-ostoksiin tuhrautuisi tolkuttomasti aikaa, ja siksi, että tuliaiset päätyisivät käyttöön.

Jee, mies kans reissaa työkseen ja jotkut tosiaan luulevat että siellä lähdetään juoksemaan jonkin tietyn tavaran perässä. Kyllä tuliaiset ostetaan silloin kun on niiden aika ja paikka, ja sitä ostetaan mitä on kaupan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jee, mies kans reissaa työkseen ja jotkut tosiaan luulevat että siellä lähdetään juoksemaan jonkin tietyn tavaran perässä. Kyllä tuliaiset ostetaan silloin kun on niiden aika ja paikka, ja sitä ostetaan mitä on kaupan.

No, jos sua lohduttaa, niin nämä kaksi henkilöä reissaavat myös työn puolesta useita kertoja vuodessa ympäri maailmaa tahoillaan. (Myös jenkkilässä, kuten esim. Saksassa, Intiassa, Etelä-Euroopassa...) En ole koskaan pyytänyt heitä tuomaan työmatkoiltaan mitään. En pyytänyt myöskään esim. Thaimaasta lomamatkalta. Nyt kuitenkin, kun dollari ja kruunu ovat halpoja, niin minusta on ihan järkevääkin tuoda Ameriikan ihmemaasta ja ruÅttista kummilasten lahjat, jos niissä käy. Itse lähettäisin kummitytölleni säkillisen pinkkiä kimallusta. Hyvää yötä puolestani, ja vielä kerran kiitos niille, jotka vaivautuivat vastaamaan alkuperäiseen kysymykseeni.

Alkuperäinen kirjoittaja Halpa dollari:
Ei ole aikaa alkaa itse etsimään loputtomasta suosta... Onko hyviä nettisivuja, mistä löytäisi jonkun paikallisen "lindexin" malliston rapakon takaa. Mieluusti hyvällä hinta-laatu-suhteella. Ja kenkiä myös. Muita, kuin Timberland? Ja semmoisia, mitä löytyy useimmista kaupungeista, kun matkan päämäärä ei ole ihan tarkkaan selvillä.

Purkkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No, jos sua lohduttaa, niin nämä kaksi henkilöä reissaavat myös työn puolesta useita kertoja vuodessa ympäri maailmaa tahoillaan. (Myös jenkkilässä, kuten esim. Saksassa, Intiassa, Etelä-Euroopassa...) En ole koskaan pyytänyt heitä tuomaan työmatkoiltaan mitään. En pyytänyt myöskään esim. Thaimaasta lomamatkalta. Nyt kuitenkin, kun dollari ja kruunu ovat halpoja, niin minusta on ihan järkevääkin tuoda Ameriikan ihmemaasta ja ruÅttista kummilasten lahjat, jos niissä käy. Itse lähettäisin kummitytölleni säkillisen pinkkiä kimallusta. Hyvää yötä puolestani, ja vielä kerran kiitos niille, jotka vaivautuivat vastaamaan alkuperäiseen kysymykseeni.

Voin sanoa että halvempaa Thaimaassa on, huomattavasti! Ja tosiaan tuliaiset on tuliaisia eikä mitään pakkopullaa jonka perässä juostaan liikkeestä toiseen etsien jotain tiettyä merkkiä. Toki varmaan voi vähän sano että millasta toivotaan jos jotain aikovat tuoda, tyyliin vaaleanpunaista vaatetta.

Yhteistyössä