Mitä tilalle, kun Jekovit aiheuttaa vauvalle vatsavaivoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitamiiniton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitamiiniton äiti

Vieras
Jekovit-tipat (d2) loppuivat kolme päivää sitten. Tähän asti vauva on heräillyt uniltaan yöllä tunnin-puolentoista välein ja päiväunet ovat kestäneet kolmisen varttia kerrallaan. Nyt kuitenkin eilen ja tänään päiväunet kestivätkin kaksi tuntia ja viime yönä heräsi ensimmäisen kerran vasta hiukan ennen neljää.

Nyt siis ajattelin, josko kokeilisi jotakin toista merkkiä d-vitamiinia. Vauva on nyt 6kk. Voihan se tietysti olla, että heräily johtuu muustakin, mutta toiveikkaana ajattelin kokeilla :) Mies käy apteekissa kotimatkalla, joten vinkkejä kehiin! Mikä teillä on sopinut?

Mä tilaan d-tipat Hakaniemen (vai Hakamäen, aina nää kaksi sekotan..) apteekista Helsingistä, kun mikään muu ei käy... Ne d-tipat on Biocare Vitasorb D, niissä on ainoastaan oliiviöljy ja D3 vitamiini. Luontaistuotekaupan puolelta ne tilataan. Toki, jos Helsingissä asut, niin sittenhän voi sieltä hakee!

[QUOTE="Vieras";26264034]Mä tilaan d-tipat Hakaniemen (vai Hakamäen, aina nää kaksi sekotan..) apteekista Helsingistä, kun mikään muu ei käy... Ne d-tipat on Biocare Vitasorb D, niissä on ainoastaan oliiviöljy ja D3 vitamiini. Luontaistuotekaupan puolelta ne tilataan. Toki, jos Helsingissä asut, niin sittenhän voi sieltä hakee![/QUOTE]

Ei asuta Helsingissä, mutta voisin kyllä tosiaan tilata jos sopisivat. Mitä oireita teillä vauvalle tuli muista tipoista?

[QUOTE="aapee";26264089]Ei asuta Helsingissä, mutta voisin kyllä tosiaan tilata jos sopisivat. Mitä oireita teillä vauvalle tuli muista tipoista?[/QUOTE]

Hirmuiset iho-oireet, iho meni ihan rikki. Posket ja jalat olivat sellaisilla verisillä haavoilla. Pientä hengenahdistusta (niinkun kaikista muistakin epäsopivista ruuista....) ja vatsavaivoja kaiken muun ohella. Nuo tipat eivät tehneet yhtään mitään oireita! :) Voi että olin onnellinen, kun joku nuo vinkkas. Niissä ei ole mitään ylimääräisiä aineita, mitä lähes kaikissa muissa tipoissa on. Neuvolassa otti neuvolantäti jopa itselleen ylös nuo tipat, kun eivät olleet kuulleet noista koskaan. Oon voinut suositella näitä tosi monelle!

Bioteekin teho D -tipat. Yksi tippa riittää, ja sisältää vitamiinin lisäksi vain kasviöljyjä. (Meillä oli selittämätöntä vatsavaivaa, refluksia ym., joten josain vaiheessa en uskaltanut tuotakaan käyttää, mutta noin 7,7-kuisesta vaikka on saanut noita päivittäin, niin ei ole vaivoja tullut) :)

Yhteistyössä