Mitä tekisitte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Olen kotona nuorimmaisen kanssa.Esikoinen eskarissa ja keskimmöinen hoidossa.Viikonloppu kun koittaa,niin isommat tahtoisi hoitoon ja eskariin...kavereiden luo.

Mietin sitä että mitä elosta tulee kesällä,eskari loppuu ja hoidon kanssa en tiedä mitä tekisin.Tyhmäähän se olisi lapset hoitoon viedä kesällä,mutta tuntuu että sitä ne tarvitsee.

Mitäs olette mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja hopla:
no mitäs kaverit tekee? mihin ne menee? leirille, mummolaan , minne? pääsiskö mukaan?

Osa menee hoitoon päiväkodille,kunnes vanhemmilla alkaa lomat.Osa menee isovanhempien luo jne...täälä lähellä kun ei mitään leirejä ole vielä tuon ikäisille=(

Niin tuttua.
Meillä kunta automaattisesti katkaisi hoitosuhteen jos äiti kotona pienemmän kanssa, tai siis kai sitä olisi voinut taistella oikeudestaan, mutta en halunnut.

kyllähän sitä syksyllä olisi yleensä loman tarpeessa. Viikonloput myös yhtä tappelua. Monilla on mummolat kuvioissa viikonloppuisin ja kesäisin, meillä saavat korkeintaan 2 yötä vuodessa käydä.

Meillä viime keväänä/kesänä tuollainen tilanne.. Siis mä olin vauvan kanssa kotona, 5v oli puolipäivää päiväkodissa ja 7v oli eskarissa. Eskari kun loppui pidin 5v:kin kotona koko kesän. Aikansa oli natinaa ja nitinää, mutta oppivat taas leikkimään keskenään. Joku urheiluleiri (päiväleiri) olisi siinä kesän aikana, mutta muuten keksittiin tekemistä omalla porukalla. Ihan kiva kesä meillä oli, ei mitään valittamista, vaikka alku tosiaan oli aika tuskallista..

Meillä keskimmäinen puolipäivähoidossa kehityksen parantamisen vuoksi,muuten hoidossa ei olisi.

Täällä ei alle kouluikäisille ole mitään tohua järjestetty keäksi.Sukulaiset kun eivät koskaan ole lapsia yökylään ottaneet=(

Yhteistyössä