Mitä tekisitte tilanteessani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työ vai lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työ vai lapsi

Vieras
Huomenna illalla alkaisi viikonloppuleiri jossa mun olisi tarkoitus olla töissä.Mukaan oli suunnitelmissa ottaa kaksi vanhimpaa lasta.Isi jää nuorimmaisen kanssa kotiin.
Aamulla nuorin toinen mukaan lähtevistä lapsista oksensi ja on ripuloinut koko pvän.
Mitä siis teen huomenna?jätetäänkö työleiri väliin ja jään kipeen kans kotio,paranisko jo huomen illaksi että saisin mukaan molemmat lapset vai menenkö toisn lapsen kanssa vaan..ja kipee,jos on kipee huomen,jää isin kaa kotio.mutta sit huolehdin antaako tarpeeksi nestettä ym...mä en tiiä mitä teen..

Kyllä mä jäisin pois jo ihan tartuntariskin vuoksi jos se vaan on mahdollista! Sähän oot kantajana ja lapsetkin voi vielä tartuttaa, taudista riippuen. Noro ainakin tarttuu vielä pari päivää oireiden loppumisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kyllä mä jäisin pois jo ihan tartuntariskin vuoksi jos se vaan on mahdollista! Sähän oot kantajana ja lapsetkin voi vielä tartuttaa, taudista riippuen. Noro ainakin tarttuu vielä pari päivää oireiden loppumisesta.

Selvität pärjäävätkö ilman sinua. jos eivät menet, jos pärjäävät, niin vetoat tartuntariskiin.

just. minusta töihin ei mennä omien lasten kanssa. inhottaa seurakunnan työntekijät jotka raahaavat perheensä leirille töihin ja lomailevat omien lastensa ja miehensä ja lasten kavereiden kanssa, ja ottavat vielä kaikille siitä palkan, itselleen, lapsilleen ja lasten kavereille.

menet töihin ja mies hoitaa lapset , kuten muissakin töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
just. minusta töihin ei mennä omien lasten kanssa. inhottaa seurakunnan työntekijät jotka raahaavat perheensä leirille töihin ja lomailevat omien lastensa ja miehensä ja lasten kavereiden kanssa, ja ottavat vielä kaikille siitä palkan, itselleen, lapsilleen ja lasten kavereille.

menet töihin ja mies hoitaa lapset , kuten muissakin töissä.

joo kiitos kommentista mutta tää on esikoisen harrastusleiri ja ole nsiellä vapaaehtoisena..joten en hyödy enkä lomaile itse mitenkään vaan teen ruokaa!!!tai kaikella todennäköisyydellä..jos en tuu kipeeksi..mutta ajattelin katsella huomiseen tilannetta..ja päättää sitten mitä tehdään.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Luotatpa paljon lapsen isään, "mietin antaako tarpeeksi juomista" :) Kirjoita sille ohje niin eiköhän se osaa.

joo kyl luotan mutta kun kunto voi huonota tuollaisella pienellä aika nopeesti ja sit jos sairaalaan pitää lähtee ni kyl toinen aikuinen olisi paikallaan..

siis voi jumalauta! älkää ny lähtekö viemään sitä tautia sinne leirille. todella reilua tunkea itsensä sinne ja sen jälkeen kaikki leirillä olleet oksentaa :hedwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis voi jumalauta! älkää ny lähtekö viemään sitä tautia sinne leirille. todella reilua tunkea itsensä sinne ja sen jälkeen kaikki leirillä olleet oksentaa :headwall:

hitsi kun harmaana ei voi korjata omaa tekstiään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo kiitos kommentista mutta tää on esikoisen harrastusleiri ja ole nsiellä vapaaehtoisena..joten en hyödy enkä lomaile itse mitenkään vaan teen ruokaa!!!tai kaikella todennäköisyydellä..jos en tuu kipeeksi..mutta ajattelin katsella huomiseen tilannetta..ja päättää sitten mitä tehdään.

Tuossa tilanteessa jäisin kotiin ja pysyisin erossa leiriläisten ruoista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuossa tilanteessa jäisin kotiin ja pysyisin erossa leiriläisten ruoista.

ai kuin nii?eihän se ole varmaa että esim.äiti sairastuisi tautiin,ei se kaikille välttämättä tule kaikille.

Yhteistyössä